Aj objem, aj dĺžka?

17:41

Riasenky mám veľmi rada. Používam ju denne, väčšinou 6 dní v týždni (nie je nezvyčajné, keď aj sedem). Je to prvý produkt na líčenie, ktorý som v 15-tich začala používať. Za viac ako 10 rokov mi rukami prešli desiatky riaseniek, mdrahších aj lacnejších, lepších aj horších. Tie od Ddermacolu som používala s rešpektom, lebo až taká spokojná som nebola. Devilash to ale zmenila, bola to super riasenka, ktorú mám veľmi rada a dokáže vytvoriť naozaj diabolsky objem. Preto som sa tešila na ďalšiu novinku - Mega Lashes express volume čiernu riasenku pre objem a predĺženie. Úprimne? Toto nie je moja šálka kávy.








O riasenke si môžete prečítať:
      "Perfektne priľnavá krémová textúra na báze voskov a polymérov obalí riasu po riase, nádherne ich vykreslí a rozčeše. Dodá každej objem a plnosť. Je skvelým riešením pre krátke riasy. Je vhodná aj pre nositeľky kontaktných šošoviek.
Objem / hmotnosť: 12,5 ml"
Devilash  je skvelá. Dodá objem, nelepí a riasy držia tvar celý deň. Má super kefku, takú, akú preferujem a potrebujem, aby som bola spokojná. to bude asi kameň úrazu pri tejto riasenke. Balenie je také typicky dermacolovské, jednoduché, pekné a zaujímavé, asi by som sa po nej v obchode obzrela. Farba je sýto čierna, čo by bolo super. Problémom je pre mňa kefka. To, čo môže niekomu nesmierne vyhovovať, je pre mňa hotová tragédia. Zle sa mi s ňou pracuje, lepia sa mi riasy a pomôže mi iba to, že okamžite ich oddeľujem suchou kefkou z inej maskary, ktorú som si odložila, lebo je skvelá. Medzitým sa mi otlačí nad obočie a tak... Inak ale dokáže riasy celkom pekne zvýrazniť, to sa jej uprieť nedá. Sú dlhšie, objemnejšie. Iba cesta k nim mi trvá podstatne dlhšie ako pri riasenke, s ktorou sa mi robí dobre. Na fotografii mám riasenku v jednej vrstve a je na nich vidno jemnučké hrudky. Neviem si predstaviť, ako by to vyzeralo s dvomi vrstvami. Ani som to neskúšala. Riasy počas dňa vyzerajú rovnako, neopadávajú a keď zaschne, už sa neotláča. Oči ma z nej neštípu, dobre sa odličuje a nie je vodeodolná, ale to mne neprekáža, lebo vodeodolné riasenky nevyhľadávam. Skôr ceruzky na oči, ale ani to nie je podmienka. Keď tak nad tým premýšľam, bola som už aj spokojnejšia. Nevadí. Angelash to môže napraviť.
Plusy:
  • pekné balenie
  • čierna farba
  • dodá objem aj dĺžku
  • riasy držia tvar, neopadáva, neotláča sa
Mínusy:
  • tvar kefky
  • trochu lepí riasy, sú na nich jemné hrudky
Riasenka stojí 9,59 a kúpite ju v eshope alebo na internete.
Máte nejakú Dermacol riasenku? S akou ste boli spokojné? :)

You Might Also Like

4 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe