Anjelske riasy

14:02

Po Devilash tu máme aj Angelash a úprimne môžem povedať, že čarovné riasy vykúzlia obe. Či anjelske, či diabolske, ten rozdiel vidno :) Po poslednej recenzii na dermacolovskú riasenku som si povedala, že sa na ne nesmiem veľmi tešiť, aby som nebola sklamaná. Nepomohlo. Na túto som sa veľmi preveľmi tešila. Pravdou je, že sa mi s ňou líči relatívne ťažko, ale výsledok stojí za to.






Riasenka Angelash sľubuje:

       "Nová riasenka Angelash dodá vašim riasam dvojnásobný objem, nádherne ich vykreslí a predĺži. Extra ošetrujúca vďaka panthenolu, ktorý riasy chráni a vyživuje a výťažku z bambusu, ktorý ich regeneruje a zabraňuje vysušovaniu. Objemová kefka nanesie optimálne množstvo farby a precízne oddelí jednu od druhej. Intenzívne čierne pigmenty bez parabénov im dodávajú výraznú farbu."
Devilash sa nesie v diabolsky červenej farbe a rozhodne púta pozornosť. Je to taká tá zvodná, hriešne červená, ako z valentínskej reklamy. Angelash je nežná biela so zlatou, typicky nevinná a ženská. Obe sú pekné a priťahujú pozornosť. Obaly sú relatívne masívne, väčšie, ale asi aj to sa mi na nich tak veľmi páči. Zaujímavým je štetec, ktorý je vypuklý a mal by precízne oddeliť jednu riasu za druhou. No, o tom za chvíľu. Farba je intenzívna čierna a fakt krásne zvýrazní riasy. Špirála nie je vodeodolná, ale to mne neprekáža, vyhľadávam skorej vodeodolné ceruzky, aby sa mi pod očami netvorili čierne machuľky. Čo sa kefky týka, na moje prekvapenie nie je zlá, ale... keď sa začínam líčiť a je čerstvá, dosť lepí riasy. Trochu to aj vidno na fotkách, po dvoch vrstvách vyzerajú pekne, ale nie celkom oddelene. Na tento efekt potrebujem jednu suchú kefku, s ktorou riasy oddelím, inak sú zlepené a výsledný efekt vôbec nie je taký pekný, ako by som predpokladala. Keď sa ale popasujem s nanášaním a pekne ich trpezlivo oddelím (a naozaj treba dávku trpezlivosti), s výsledkom som spokojná. Riasy sú pekne oddelené a predĺžené, výrazné. Riasenka neopadáva a počas dňa drží tvar. Nedráždi mi oči a odličuje sa  dobre. Celkovo hodnotím špirálu dobre. Nie je taká super, ako Devilash, ale očká zvýrazní viditeľne. Je pravda, že líčenie mi trvá dlhšie, ale v konečnom dôsledku som s výsledkom spokojná.
Plusy:
  • pekné balenie
  • zaujímavá kefka
  • sýta čierna
  • predlžuje riasy, aj objemu dodá
  • počas dňa drží tvar, neopadáva, neotláča sa

Mínusy:
  •  lepí riasy, potrebujem suchú kefku na ich oddelenie
  • v dvoch vrstvách sú riasy dlhšie, ale skorej hrozí, že sa polepia
Za 9,59 ju kúpite na internete alebo v kamenných obchodíkoch.

Mali ste Angelash alebo Devilash? :)

You Might Also Like

4 Vaše komentáre

  1. Tuto řasenku nemám, ale chtěla jsem ji zkusit, tak třeba někdy :)
    eL

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hrozně se mi líbí ten obal, ale kartáček mě příliš nezaujal a jestli slepuje, tak bych na ni asi neměla nervy
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe