Môj prvý kúsok od Lush

17:45

Niekedy mi je ľúto, keď sa u nás na Slovensku nedajú zohnať značky, ktoré bežne nájdete u našich západných susedov. Mám pocit, že české eshopy majú bohatší výber a nájdete v nich zvučné mená, ktoré u nás nie sú. Napríklad aj Lush. Tá značka ma fascinuje už dlhšie. Je čerstvá, ručne vyrábaná, nič sa netestuje na zvieratkách. Obaly sú krásne, názvy pútavé, výrobky úžasne lákavé. Jedna moja milá čitateľka mi poslala Ultrabalm a vďaka nej som mohla Lush konečne spoznať :)






O multifunkčnom balzame Ultrabalm si môžete prečítať:

     "Cílem při výrobě Ultrabalmu bylo vynalézt multifunkční krém neobsahující ropu, který by nahradil vazelínu (která je ropným produktem). A povedlo se! Náš nový krém se skládá pouze z přírodního oleje a vosků. Vosk candelilla (veganská alternativa včelího vosku) vytváří ochrannou vrstvu, která udrží v pleti vlkhost, zatímco růžový vosk zklidňuje případná podráždění. Možnost použití je vskutku široká: bezvadný je jako hojivý blazám na rty, doporučujeme také namazat jím veškeré odřeniny a škábance, suchou a hrubou pokožku např. na patách či loktech. Dá se dokonce použít i jako lubrikační gel (za předpokladu, že nepoužíváte prezervativ) či na ochranu čela a uší při barvení henou. Tvořivosti se ale meze nekladou, a tak Ultrabalm vyzkoušejte, jak vás napadne. Je to totiž doslova krém na všecko!
Ingredients: Suroviny kupujeme pouze od dodavatelů, kteří netestují na zvířatech.
za studena lisovaný bio jojobový olej (SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL), candelilla vosk (EUPHORBIA CERIFERA WAX), růžový vosk (ROSA DAMASCENA FLOWER CERA)"


Keď som Ultrabalm začala používať, bola som v siedmom nebi! Toto je presne ten typ balzamu, ktorý milujem a kupujem, lebo doma sa naozaj nestratí. Má 45 ml, je teda trochu väčší ako bežné téglikové balzamy. Je v peknom guľatom kovovom obale, ktorý je úplne jednoduchý a pritom pekný. Po otvorení zbadáte žltú masu, ktorá síce veľmi vábne nevyzerá, ale nič nie je také, ako vyzerá :) Ťažko povedať, či vonia a ako vonia. Mne pripomína niečo medzi medom a bylinkami, je to jemné, nie výrazné a ani nepríjemné. Na vôňu som si rýchlo zvykla. Aj na chuť, ktorá je v pohode a v ústach nezanechá pachuť. Krém zanecháva na pokožke akýsi ochranný film, ktorý chráni pokožku a zabraňuje jej vysušovaniu. Ako ho môžete použiť?
  • ako úplne dokonalý balzam na pery. Vyzerá husto a hutno, ale pri dotyke s pokožkou sa pekne topí, takže sa dobre rozotiera. Pery okamžite hydratuje a ak sú suché, tak upokojuje od pocitu pnutia. Uľahčuje hojnie oparov a kútikov, predchádza vysušovaniu pier, ak sú popraskané, za dva dni ich dokáže dať do krásneho stavu.
  • upokojuje atopický ekzém, pokožku premastí, takže suché miesta sa tvoria menej. A ako bonus, nesvrbia tak.
  • suchý nos pri chrípke vie pekelne bolieť a šupinkatie. Ultrabalm uľaví od bolesti a nos sa rýchlejšie dostáva do pôvodného stavu.
  • mávam suché kolená a lakte, niekedy až tak, že na dotyk pripomínajú brúsny papier. Ultrabalm ich hydratuje a zjemní na nepoznanie
  • aj suché päty sú dosť nepríjemné, našťastie, stačí trochu pravidelného natierania s Ultrabalmom a hneď je to znesiteľnejšie.
Vraj ho možno použiť aj ako lubrikačný gél, na oškreniny, odreniny - fantázii sa medze nekladú. Treba mať na pamäti len to, že má kratšiu dobu spotreby, preto si ho treba ustrážiť. Bola by škoda vyhodiť ho, lebo je vynikajúci.
Ja som ho dostala, ale nájdete ho v eshope https://www.lushcz.cz/, kde tsojí 14,62. Objednávky posielajú aj na Slovensko.
Aké produkty od Lush ste skúsili? :)




You Might Also Like

9 Vaše komentáre

  1. Hmmm... vyzerá dokonale, Lush mám veľmi rada. Nedávno som od nich vyskúšala hennu a masku na vlásky.

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak ten vypadá dokonale, od Lush jsem ještě nic neměla, ale taky mě tato značka hrozně láká. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá skvěle, také bych ho ráda vyzkoušela! :) Od Lush jsem měla zatím jen bombičku do koupele :D:)


    Everythin Kate

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Od Lush jsem měla krém Skin drink, na spíše suchou pleť to byla na podzim a v zimě opravdu pecka, akorát na aktuální období je docela těžký :( Snad najdu nějakou lehčí náhradu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od tejto značky by som chcela spoznať viac vecí, možno sa mi na výlete v Čechách podarí niečo kúpiť :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe