Vynovený Shinyshamp

17:53

Soaphoria patrí k mojim obľúbeným značkám. Je prírodná, často ekologicky balená, pravidelne prináša zaujímavé novinky. Kedysi som mala jej tuhý šampón, ktorý patril k zaujímavým produktom. Soaphoria ich vynovila, vyzerajú úplne inak. Otázne je, či sú lepšie alebo horšie. 







O tuhom šampóne ShinyShamp si môžete prečítať:

       "Tuhý šampón na normálne vlasy s pridaním jojobového a hroznového oleja pre žiarivý lesk a poddajnosť. Oleje organického pôvodu hydratujú vlasy a pokožku hlavy bez ich zaťaženia. Prášok z Aloe vera, Ibišteka a bentonitový íl obsahujú rad vitamínov, minerály, aminokyseliny a enzýmy, ktoré urýchlia hojenie rán, liečia alergie, ekzémy, podráždenú pokožku, lupiny a mnoho ďalších dermálnych ochorení, kým pantenol pomáha neutralizovať škodlivé účinky UV žiarenia, chráni vlasy pred ich poškodením a revitalizuje ich. Výrobok je obohatený o esenciálne oleje z Ruže damascénskej, Ružového dreva a Rumančeka rímskeho, ktoré opísané hojivé vlastnosti len posilnia.
Tuhý šampón držte v dlani. Jemne krúživými pohybmi si prejdite mokré vlasy šampónom a vytvorte penu. Vmasírujte penu do vlasov a pokožky hlavy. Opláchnite vodou vhodnej teploty a vlasy upravte bežným spôsobom.

Zloženie: Sodium Cocoyl Isethionate (povrchovo aktívna zložka rastlinného pôvodu)*, Cocomidopropyl Betaine (povrchovo aktívna zložka rastlinného pôvodu)*, Bentonit*, Cetyl Alcohol (emulgačná zložka rastlinného pôvodu)*, Cetearyl Alcohol (emulgačná zložka rastlinného pôvodu)*, Rosa Canina Flower Extract (Ruža šípková)*, Aniba Rosaeodora Wood Extract (Ružové drevo)*, Anthemis Nobilis Flower Oil (Ruman rímsky)*, Glycerin (glycerín rastlinného pôvodu)*, Simmondsia Chinensis Seed Oil (jojobový olej)*, Vitis Vinifera Seed Oil (olej z hroznových jadier)*, Cocos Nucifera Oil (kokosový olej)*, Hibiscus Rosa Sinensis Powder (Ibištek čínsky)*, Rosa Damascena Flower (Ruža damascénska)*, Panthenol (Kyselina pantotenová), Allantoin (aktívna zložka z Kostihoja lekárskeho (Symphytum Officinale))*
*certifikovaná organická zložka "
Tuhé šampóny zažívajú boom. Teda, minimálne u nás doma. Som z nich nadšená a už ich budem postupne vymieňať za tie tekuté (i keď niektoré bio a vegan  tekuté šampóny ma veľmi lákajú a tie si časom plánujem kúpiť a skúsiť). Mám vyskúšaných niekoľko značiek a hoci sú si v mnohom veľmi podobné, každá má svoje špecifikum. Zo Soaphorie som si vzala tuhý šampón na normálne vlasy bez lesku. Niežeby boli tie moje bez lesku, ale ďalšie šampóny sú na mastné alebo veľmi suché a poškodené vlasy a to ma momentálne netrápi. Má 60 gramov a je v plastovom vrecúšku. Trochu mi chýba kovová prenoska, ktorá by k nemu mohla byť. Jedna značka predáva šampóny priamo v kovovom obale, druhá ponúka prenosku na pár eur. Má to svoje výhody, lebo o šampón sa treba starať, aby dlhšie vydržal. Po použití ho treba nechať dôkladne vyschnúť a potom odložiť.  A práve vtedy by sa mi nejaký obal šikol. Zatiaľ ho odkladám do prázdneho skleného obalu od telového suflé, ale to sklo pri vani a mojej šikovnosti  nie je najlepším riešením. Vôňa šampónu je celkom pekná. Vonia bylinkovo, trochu zemito, ale sviežo. Vôňu pri používaní takmer nie je cítiť a neprevonia ani vlasy, to sa darí až kondicionéru. Má veľmi dobrý tvar, vďaka ktorému sa ľahko drží v ruke (lepšie ako jeho predchodca). Použitie je ľahké, stačí pošúchať vlasy, napeniť a umyť. Mám pocit, že to trochu dlhšie trvá (v porovnaní s dvomi ďalšími tuhými šampónmi, ktoré mám teraz doma), ale nie je to problém, tých pár minút sprchovania denne je relax, ktorý mi pomáha oddýchnuť si a nezblázniť sa z toho všetkého, čo sa okolo mňa denne deje. Vlasovú pokožku mi nedráždi, menej svrbí. Suché miesta sú rovnaké, ale pokožka nesvrbí, takže aj to považujem za veľmi dobré zlepšenie. Vlasy sú po použití prekvapivo jemné (akoby som mala hneď aj kondicionér), ľahko sa češú, pekne sa lesknú. Dobre sa upravujú, nie sú úplne spľasnuté a sú pevnejšie. Príde mi lepší ako jeho predchodca. Vôňu si už celkom nepamätám, ale má lepší tvar (ľahšie sa drží, lepšie sa uchopí) a veľmi priaznivo vplýva na môj ekzém. Keby mal ešte svoju vlastnú prenosku, asi by bol dokonalý.
Plusy:
  • pekne vonia
  • tuhý, nie úplne tvrdý
  • dobrý tvar
  • ľahké použitie
  • nevysušuje pokožku hlavy
  • vlasy čistí, zjemní, pekne sa leskú, ľahko sa češú, nie sú úplne spľasnuté, sú pevnejšie
Mínusy:
  • potešil by ma obal na šampóny
Za 7 eur ho kúpite v eshope Soaphorie alebo  v partnerských predajniach.

Mali ste soaphoristický tuhý šampón? Boli ste spokojné? :)

You Might Also Like

2 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe