Moja prvá prírodná báza - od Couleur Caramel ♥

17:52


Prírodnú kozmetiku sa snažím prenášať do každodenného života. Postupne nahrádza klasickú drogériovú či lekárenskú a už sa o ne veľmi nezaujímam. Nájde sa síce ešte pár kúskov, o ktorých sa chystám písať, ale už ich veľa nie je. V dekoratívnej kozmetike  by som podobný proces urobila veľmi rada tiež, i keď ešte musím nejaké zásoby minúť. Couleur Caramel je moja vysnívaná značka a znalosti o nej si rozširujem veľmi rada.









 O podkladovej báze si môžete prečítať:
 
     "Díky krémové konzistenci překrývá pigmentaci a nerovnosti pleti. Podkladová báze pleť rozjasní, bílá odráží světlo a pokožka působí hebce a jemně. 99,2% všech složek je přírodního původu, 36% aktivních složek a 21,8% všech složek je z bioprodukce.
Aplikuje se na čistou pleť. Malé množství podkladové báze naneste prsty na tvář stejně, jako když nanášíte denní krém. Poté naneste make-up nebo pudr a těšte se z dokonalého vzhledu, který vydrží po celý den. Bílou podkladovou bázi můžete použít i na ruce a tělo.

AQUA (WATER) - CENTAUREA CYANUS FLOWER WATER* - GLYCERIN - CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE - OLIVE OIL DECYL ESTERS - PRUNUS AMYGDALUS DULCIS (SWEET ALMOND) OIL* - DECYL OLEATE - GLYCERYL STEARATE CITRATE - BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER EXTRACT* - CETYL ALCOHOL - SESAMUM INDICUM (SESAME) SEED OIL* - MICROCRYSTALLINE CELLULOSE - GLYCERYL OLEATE CITRATE - SQUALANE - SQUALENE - CITRULLUS LANATUS (WATERMELON) SEED OIL CE - ADANSONIA DIGITATA SEED OIL CE - EQUISETUM ARVENSE (HORSETAIL) EXTRACT* - TOCOPHEROL - CELLULOSE GUM - XANTHAN GUM - HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL - ALCOHOL - HYDROGENATED PALM GLYCERIDES CITRATE - PHYTIC ACID - BENZYL ALCOHOL - DEHYDROACETIC ACID - SODIUM HYDROXIDE - LACTIC ACID - PARFUM (FRAGRANCE) - D-LIMONENE - GERANIOL - LINALOOL - CITRAL[+/– MAY CONTAIN : MICA - CI 77891* Složky pochází z ekologického zemědělství"
Všetky moje predchádzajúce bázy mali spoločný znak - obsahovali silikóny. Na jednej strane si ich mnohé ženy pochvaľujú - vyplnia, vyhladia pleť a uväznia v nej vlhkosť. Iné ale vedia, že spolu s vodou môžu uväzniť aj nečistoty a v konečnom dôsledku môžu zhoršiť stav pleti. Môžu, nemusia, preto majú ako odporcov, tak aj fanúšikov. Dokonale vyhladená pleť je, samozrejme, lákadlom, ale táto krása je trochu umelá, už dávnejšie sa pokúšam vyhýbať im. Preto som vedela že táto báza bude mať na pleť celkom iné účinky. Je vo veľmi peknej tube, ktorá má 50 ml. Ako pleťový krém. Väčšina mojich báz má 30 ml (výnimočne 15 i 20), preto ma veľké balenie milo prekvapilo a potešilo. Navyše, je krásne a pekne ladí k make upu tejto istej značky. Báza je biela a nefarbí pleť, rozotiera sa ľahko ako pleťový krém. Má jemnú a nenápadnú vôňu, ktorú si rýchlo prestávate všímať. Vsiakne sa rýchlo a nezanecháva mastný ani lepkavý pocit. Je zaujímavé, ako pôsobí. Pokojne môže nahradiť denný krém, lebo pleť hydratuje. Po jej použití je pleť taká, ako to nazvať... lesklá? Nie ale ako keď je mastná, ale má taký prirodzený lesk. Po nanesení make upu sa stratí, no pri mojej zmiešanej pleti je tu jeden problém. Bázu musím použiť len so zmatňujúcim make upom, inak sa lesknem stále. Zistila som to v lete, kedy som míňala zvyšky hydratačného make upu (pri ňom sa ale lesknem všeobecne, aj iné bázy mali trochu problém). Najviac sa pri mojom type pleti osvedčila kombinácia bázy so zmatňujúcim make upom a púdrom. Čo báza dokáže:
  • pleť hydratuje, dokáže nahradiť aj denný pleťový krém
  • vsiakne sa rýchlo do pleti, vyhladí ju, rozjasní ju
  • ľahšie sa tak nanáša make up
  • vyrovnáva tón pleti, môže sa používať na telo i na ruky
  • make up vydrží na pleti dlhšie v nezmenenej podobe
  • neupcháva póry
  • po odlíčení je pleť jemná a nebadať žiadne nové nedokonalosti
Nie je tajomstvom, že jednou z hlavných úloh je pripravenie pleti na nanášanie make upu, ktoré by malo byť podstatne jednoduchšie a rýchlejšie. Táto báza to všetko spĺňa na jednotku a bonusom je zloženie. Bázu som mala vo wishliste a som šťastná, že som si na ňu počkala :) Je vynikajúca a stojí za vyskúšanie. Francúzska značka Couleur Caramel  si ma získava čoraz viac  a nebudem klamať - raz skúsim všetko :) A budem mať šarm a šmrnc Francúzsky.
Plusy:
  • pekné balenie
  • 50 ml veľkosť
  • jemná vôňa
  • biela, je ako pleťový krém
  • rýchlo sa vsiakne, nezanechá mastný ani lepkavý pocit
  • uľahčuje nanášanie make upu, pleť vyhladí, zjemní a hydratuje, rozjasní ju, zanechá zdravý lesk, neupcháva póry a make up vydrží dlhšie
Mínusy:
  • nenašla som
Bázu mám z eshopu Krásná každý den a stojí 27,60 eur.
Aká značka prírodnej dekoratívnej kozmetiky vás láka? :)
     

You Might Also Like

4 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe