Balíček pre môjho najdrahšieho

16:07

To, že muži kozmetiku nevyhľadávajú, je mýtus. Pochopila som to pri mojich bratrancoch, s ktorými som vyrastala, ale aj pri Richardovi. Zapáčilo sa mi, keď odo mňa chcel kozmetiku, že aj on bude skúšať :) A časom si zasa vypýtal takú, aby sadla jeho potrebám. Stručne povedané, chcel pánsku prírodnú kozmetiku. Preto som sa rozhodla, že k jeho sviatku dostane taký balíček, aby bol spokojný on, že ju má a ja, že je prírodná a nedáva na seba veľa chémie. Ak hľadáte tip pre vášho drahého, pozrite sa na tieto krásne kúsky :)















O oleji na bradu a fúzy s čiernym korením Kapitán si môžete prečítať:

        "Sérum, ktoré dodá brade, fúzom a pokožke potrebnú výživu, hydratáciu a korenisto - drevitú vôňu.
Skladá sa zo zmesi za studena lisovaných rastlinných olejov, esenciálnych olejov a prírodného vitamínu E. Tie sú schopné bojovať proti svrbeniu, začervenaniu ba aj vráskam:)
POUŽITIE: 2 až 3 kvapky premiešajte v dlaniach (počet kvapiek prispôsobte veľkosti brade a fúzov), votrite dlaňami a prstami do pokožky, fúzov a brady. Dôkladne začešte. Odporúčam používať 2 až 3 krát týždenne alebo podľa nálady.
Zloženie: arganový olej, jojobový olej, mandľový olej, ricínový olej, avokádový olej, vitamín E, esenciálny olej čierne korenie, pačuli, ružové drievko a ceder.
Objem 30 ml"

       Brada je na mužovi fakt sexi. Ak sa o ňu stará, neviem sa na neho vynadívať. Pravdou je, že aj keď dobre vyzerá, pokožka pod ňou môže trpieť, a preto jej treba dopriať extra starostlivosť. Pre sérum som sa rozhodla po krátkom váhaní, lebo som si nebola istá, ako asi bude voňať. Lebo viete, aj mne sa to musí páčiť :) Sérum má 30 ml a je v pekne tmavej fľaštičke s kvapkátkom. Presne ako moje sérum Ako vánok, ktoré som si zamilovala a mám  už druhé balenie. Vône som sa bála, ale veľmi sa mi páči. Orientálna, korenistá a hlavne – nie je ťažká. Arganový,  jojobový, mandľový, ricínový a avokádový olej sú ako stvorené na hĺbkovú hydratáciu a regeneráciu pokožky. Hoci pôsobí mastno, je ľahký a dobre sa vsiakne. Pár kvapiek stačí vtrieť do brady a pokožky. Pokožka ostáva jemná a hydratovaná, nerobia sa na nej suché šupinky. Brada ostáva lesklá a zdravo vyzerajúca. Už si brúsim zuby na balzam Loktibrada, ktorý je citrusový. Sérum Kapitán som kúpila za 10 eur.

O mydle Mylo Šuhaj si môžete prečítať:

         "Kokosové mydlo s unikátnym tamanu olejom a upokojujúcim aloe vera. Vhodné je nie len na umývanie brady, vlasov, ale aj na holenie.
Tamanu olej sa vyznačuje výbornými antibakteriálnymi a protizápalovými vlastnosťami, je prirodzene bohatý na vitamín E /antioxidant/ a tradične sa používa na liečenie rôznych kožných poranení a problémov. Použitý tamanu olej je v najvyššej možnej kvalite, za studena lisovaný, bio a fairtrade. Pochádza z malej farmy v Indii, kde sú plody priamo ručne zbierané s ohľadom na prírodu. Tím zostavený z dvoch žien /zbierajú plody zo zeme/ a štyroch mužov /oberajú plody zo stromov/ denne zozbiera 100 kg plodov. Touto prácou sa uživí až 50 rodín v regióne.
Mydlo sa vyznačuje vysokou penivosťou a jemnosťou k pokožke vďaka až  20%-nému presýteniu kokosovým olejom.
Voní korenisto: santalové drevo, pačula, ružové drievko, citrón a levanduľa.
Zloženie: kokosový olej, voda, hydroxid sodný, aloe vera, tamanu olej, zelený íľ a zmes esenciálnych olejov."


Mydlá Richard dlho nepoužíval. Vlastne, nebyť mňa, asi by ich nepoužíval doteraz. Začalo to čiernym, pokračovalo to týmto. Vonia exoticky, korenisto, ale nie ťažko, preto sa mi páčilo hneď. Ešte ho ani nemal rozbalené a ja som ho už ovoniavala :) 100 gramové mydlo je pekné, voňavé a šikovné do ruky. Dobre vonia a výsledkom jeho používania sú jemné fúzy, brada alebo vlasy. Šikovný pomocník aj na cestovanie, lebo je vhodné ako šampón, pena na holenie i  mydlo na umývanie.

Hojivý gél s aloe vera od Dulcie nie je žiadna novinka, na blogu ste si o ňom už mohli prečítať. Je to fantastický pomocník pre celú rodinu. Je riedke, voňavé a príjemne chladí a upokojuje ranenú pokožku. Hojí rôzne boliestky, škrabance, štípance, upokojuje aj akné. Je skvelý po holení, pri porezaní, po popálení. Odporúčam ho aj na akné, opary alebo kútiky. Nie jemastný, rýchlo sa vsiakne do pokožky a zanechá na nej jemný ochranný film, ktorý ju hojí. Ideálny na leto a cestovanie. Kúpila so ho za 9,20 eur. Richard míňa svoje prvé balenie, ja som domov kupovala tretie. 

O dezodorante Navia Lesná tôňa si môžete prečítať:

       "Vôňa tohto dezodorantu je svieža, typicky bylinková, preto je vhodný pre mužov aj pre ženy.
Dezodorant odstraňuje nepríjemný telesný pach tým, že zabraňuje množeniu baktérií, ktoré tento zápach spôsobujú rozkladaním zložiek potu. Zároveň však nebráni prirodzenému odstraňovaniu odpadových a škodlivých látok z tela – poteniu. Nebráni teda telu robiť to, čo je pre neho prirodzené. Vaše telo sa tak naďalej môže bezpečne zbaviť odpadových a škodlivých látok, na rozdiel od antiperspirantov.
Aj keď je pekná vôňa dôležitá, mne skôr išlo o to, aby každý esenciálny olej plnil svoju funkciu – teda pôsobil antibakteriálne, antifugálne, antisepticky a zabraňoval tak množeniu baktérií. Preto som  pre tento dezodorant zvolila kombináciu 4 esenciálnych olejov v súlade s aromaterapiou, ktorej sa venujem – čajovník, citrón, rozmarín a tymián. Tieto esenciálne oleje majú silný antibakteriálny, antiseptický a antifugálny účinok. Navzájom sa dopĺňajú, čím účinok ešte viac podporí (dochádza k synergii – znásobeniu ich účinkov). Na odstránení zápachu a čiastočnom obmedzení potenia sa podieľa aj kamenec.
Vďaka tejto kombinácii sa dezodorant hodí aj na „ťažšie“ chvíle a pre mužov, ktorí majú aromatickejší pot.
Polyglycerol-3-beeswax (Cera Belina), Isopropyl Myristate, Caprilic/Capric Triglycerides (frakcionovaný kokosový olej), Potassium Alum (kamenec draselný), Tocopherol (vitamín E), Melaleuca Alternifolia Leaf Oil (esenciálny olej Čajovník), Citrus Limonum Peel Oil (esenciálny olej Citrón), Rosmarinus Officinalis Leaf Oil (esenciálny olej Rozmarín), Thymus vulgaris (Thyme) Oil (esenciálny olej Tymián), *Limonene, *Citral *Linalool, *Geraniol *vyskytujúce sa prirodzene v siliciach"


Toto je posledný z troch dezodorantov Navie, ktoré majú v ponuke. Ranná Rosa je typicky ženská. Chladivý vánok je pre mužov aj pre ženy. Tento je podľa mňa typicky mužský. Korenistá bylinková vôňa mňa ako ženu vôbec neoslovila, ale Richardovi sa zapáčila. Dezodorant je buď krémový v skle, alebo tuhý vysúvací. Ten je omnoho lepší, praktickejší a možno ho mať stále pri sebe. Konzistencia je skvelá, dobre sa rozotiera a rýchlo uschne, takže sa možno bez obáv obliecť. Nezabraňuje poteniu, ale telesnému pachu. Vydrží takmer celý deň, len pri veľkej námahe ho občas treba použiť opäť. Ako som spomenula, pre jeho vôňu je vhodný pre mužov, ženám by som odporučila zvyšné dva :) Kúpila som ho za 6,20 eur a všetky produkty mám zo stránky www.krasnakazdyden.cz.


Zaujímajú sa muži vo vašom okolí o prírodnú kozmetiku? :)

You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. Moc pěkné tipy na kosmetiku i pro chlapy! Onehdá se mě přítel ptal, jestli bych neměla nějaký deodorant i pro něj. Že ať nepoužívá pořád ty drasťárny. Tak musím Navia někde oňufat! Ale obávám se, že s takovou bylinkovou kombinací bych moc neuspěla. Na ty jsem spíš já :-)
    Bebe

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V tom prípade skús Chladivý vánok,ten sa aj Riškovi páči :) Je to svieža mentolová vôňa a naozaj účinkuje veľmi dobre. Teraz sa chystám Riškovi kúpiť ďalšie kúsky, zasa bude článok :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe