Ako superstar

14:21

Značku Tigi som si veľmi obľúbila. Dlho som si ju v eshopoch nevšímala, až kým mi kamarátka neporadila vyskúšať jeden z jej výrobkov na objem. Keďže na rady dám, skúsila som a ostala som nadšená, pretože som našla niečo lepšie ako tužidlo. Potom som mala obdobie, kedy som si do wishlistov zaznačila niekoľko produktov tejto značky, ktoré som si chcela časom kúpiť. A tá chvíľa skúsiť ďalšie kúsky prišla! Rozhodla som sa totiž, že chcem aj sprej Superstar na objem. Najprv ma zaujal obalom :) Ako som si tak prechádzala stránku, tak som zbadala dlhý fialový (ružovo fialový?) obal. V domnení, že sa jedná o tužidlo, som sa na to lepšie pozrela. Vykľul sa z toho objemový sprej, ktorý som si s radosťou vybrala. Zistila som ale, že výrobok, o ktorom som si myslela, že je to lak na vlasy, je vlastne tiež objemový sprej, takže miesto jedného som mala doma dva :) A ešte ma to aj potešilo, lebo to môžem porovnávať a zisťovať, ktorá značka vyhrá a či je to lepšie ako iné produkty.









O Tigi Bed Head Superstar na objem vlasov si môžete prečítať:

        "Zhušťující sprej pro objem a tvar účesu.  Dodejte svým vlasům objem, tvar a nekonečně dlouhou vzpruhu! S přípravkem Queen for a Day budete vypadat jako opravdová superstar a budete se cítit jako královna po celý den.  Jestliže váš účes potřebuje objem již od kořínků, neváhejte. Tento silně tužící termoaktivní sprej dodá Vašim vlasům sílu a objem.  Ultra lehký sprej pro přirozené, nezatížené vlasy, které drží tvar.  Působí přímo na kořínky. Vlasy jsou po vyfoukání plné života, silnější, pružnější a bohatší.  Sprej je vhodný pro všechny typy vlasů, které potřebují dodat objem.
Použití: Nastříkejte na vlhké vlasy, buď ke kořínkům pro větší objem nebo po celé délce vlasů pro extra půvabný vzhled účesu, a vyfoukejte.
Možno použít na suché i vlhké vlasy."

Na blogu ste si mohli prečítať o podobnom výrobku od TONI&GUY a napriek počiatočným problémom som si ho obľúbila. Trošku lepí a občas mám vlasy ako metlu, ale inak je omnoho kvalitnejší ako tužidlo. Na Tigi som bola zvedavá, keďže som už vedela, ako to používať, bola som iný macher :) Objem je 311 ml, také netradičné, ale pekné číslo. Ako som povedala, v eshope ma zaujal obalom. Je tak krásne sfarbený a s takým iným písmom zdobený ma zaujal okamžite. Najprv ma nalákala farba, potom všetko ostatné. Viem, že výber by nemal spočívať na vzhľade, ale niekedy rada chňapnem po niečom len preto, lebo sa mi to zapáčilo :) Sprej na objem mi pripomína lak na vlasy, preto ich  nemám pri sebe, aby som sa ráno, v polokomatickom stave, nepomýlila a nepokazila, čo sa dá. Vonia veľmi príjemne, sladko, niekedy mi pripomína ovocie. Pekne prevonia aj vlasy a občas ho je počas dňa cítiť. Môžete ho používať na mokré i suché vlasy, ale ja ho používam len na mokré. Po tom, ako si vlasy umyjem a jemne osuším, nastriekam sprej od korienkov na končeky. Pokojne aj na korienky, lebo pokožku nevysušuje a nedráždi moju atopickú pokožku. Nastriekam, počechrám vlasy, trochu počkám, aby preschli a učešem si ich do drdolu, aby boli druhý deň kučeravé. Je omnoho lepší ako tužidlo. Tento sprej je ešte lepší ako ten prvý od TONI&GUY, takže si úprimne myslím, že ére tužidiel u mňa odzvonilo a ak si nejaké kúpim, tak hlavne preto, lebo mi padne do oka :) Aplikácia je rýchla a jednoduchá, vlasy si môžete vyfúkať, ale netreba, sprej pôsobí aj tak. Jednoducho ich vzpruží. Doslova. Objem sa začína už pri korienkoch a vyzerá to tak, akoby som mala neuveriteľne veľa vlasov, hoci ich mám tak pomenej ako kedysi. Sú objemné, voňavé a pekne sa lesknú. Nie sú ani veľmi lepkavé a nevysušujú sa, pôsobia prirodzene. Sú pevné, pružne, dobre sa upravujú a vlasy majú svoj objem aj tvar dva či tri dni po aplikácii produktu... teda, po umytí vlasov. Do tejto značky sa zabuchnem asi ešte niekoľkokrát a zasa sa pozriem po niekoľkých ďalších kúskoch. Časom.

Plusy:
  • Veľmi pekný obal
  • Ľahká aplikácia
  • Pekne vonia
  • veľmi nelepí
  • Možnosť použiť na mokré aj suché vlasy
  • Dodáva výborný objem, vlasy sa lesknú a nevysušujú sa, kučery držia tvar aj dva tri dni, toľko drží aj objem
  • pomaly sa míňa

Mínusy:
  • Nenašla som


Za 7 eur nájdete produkt v eshope Elnino.


Aký produkt na objem u vás naozaj účinkuje?

You Might Also Like

4 Vaše komentáre

  1. Jéj to vyzerá fakt ako dobrý produkt podla popisu. Niečo na objem by sa mi zišlo, doposial sa mi nič neosvedčilo.
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si na tieto spreje rýchlo zvykla, už som prestala kupovať tužidlá.

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe