Levanduľa a chmeľ - neopozerané a skvelé

16:11

Čo môže urobiť levanduľový a kozmetický maniak, keď nájde levanduľovú kozmetiku? :) Predsa si zasa vybrať niečo nové! Asi tak by som definovala svoje pocity, keď objavím niečo nové levanduľové. Vtedy sa mi zrýchli tep a rýchlo premýšľam, kedy by som to čo najskôr mohla mať doma. Sú produkty, ktoré sa kupujú častejšie ako iné. Napríklad šampóny a kondicionéry. Ak si ich nechám len pre seba, čo to vydržia. Ak ich nechám na vani, po krátkom čase kupujem ďalšie :) A najradšej nové, aby sme zasa spoznali aj niečo iné, neopozerané, zaujímavé. Kedysi, nie až tak dávno, som mala od Ponia kondicionér svieže bylinky, ktorý bol naozaj neskutočne svieži a zamilovala som si ho tak, že som si ho kúpila nielen v malom,  ale aj veľkom balení. Bol úplne iný, než na aký som bola zvyknutá a asi o to viac ma aj nadchol. Bola to vítaná zmena, ktorá mi ukázala silu prírodných kondicionérov. Keď som zadala levanduľu a chmeľ, okamžite som vedela, že bude môj. Niečo ma k nemu ťahalo veľkou silou.







O levanduľovom kondicionéri Ponio si môžete prečítať:

       "Kombinácia upokojujúcej levanduľovej silice a extraktu z chmeľu, ideálna pre normálne a suchšie vlasy. Extrakt z chmeľu je bohatý na humulóny a lupulóny, ktoré pôsobia baktericídne a sú preto nápomocné pri problematickej pokožke. Prírodný kondicionér uľahčuje rozčesávanie, znižuje elektrostatický náboj vlasov a redukuje ich lámavosť.
Vrelo odporúčam - použite ho pri zoznamovaní menej, ako by ste plánovali (cca polovicu), naneste najprv ku končekom a postupne dôkladne vmasírujte do celých vlasov, potom opláchnite. Zrejme v prvom momente budete mať pocit, že ste ho použili málo, ale nenechajte sa zmiasť - výsledný efekt sa ukáže až po úplnom dosušení vlasov.
INGREDIENTS (Zloženie): Aqua (voda), Brassica Alcohol (prírodná kondicionačná zložka), Glycerine (glycerín), Capryloyl Glycerin/Sebacic Acid Copolymer, Brassicyl Isoleucinate Esylate, Diheptyl Succinate (prírodné kondicionačné zložky), Crambe Abyssinica Seed Oil (crambe olej), Lavandula Angustifolia Oil (silica - levanduľa), Glyceryl Caprylate (prírodný konzervant), Amaranthus Caudatus Seed Extract (extrakt z amarantu), Cocos Nucifera Oil (panenský kokosový olej), Humulus Lupulus Cone Extract (extrakt z chmeľu), Arginine (arginín), Glyceryl Undecylenate (prírodný konzervant), Helianthus Annuus Seed Oil (slnečnicový olej), Rosmarinus Officinalis Leaf Extract (rozmarínový extrakt), Limonene*, Linalool*, Citral*
* obsiahnuté prirodzene v siliciach"

Ponio má v ponuke šampúchy, ktoré milujem a kondicionéry, ktoré zbožňujem. Je tam len malilinký rozdiel, lebo šampóny používam stále, kým kondicionér občas vynechám,  a tak mám vrúcnejší vzťah práve k šampúchom. Sú absolútne skvelou náhradou za tekutý šampón a kupujem si ich čoraz častejšie. Obyčajne mám doma dva tuhé a jeden tekutý. Veď viete, aby to nebola nuda :) Okrem sviežich byliniek a levandule je v ponuke aj Orient Chai, ale ten ma ako jediný neláka. Asi sa bojím vône, lebo ja som na sladké, kvetinové, ovocné. V ponuke sú dve verzie, 200 ml a 50 ml. To menšie je dobré na skúšku, aby ste vedeli, do čoho idete. Našla som mu ale ešte jedno využitie. Väčšina šampúchov je ekologicky balená v papieri. Potom vystáva otázka, čo s ním, keď sa použije, lebo odkladať ho treba na suché miesto, aby dlho vydržal. Môžete si kúpiť hlinenú prenosku, ktorá je pekne zdobená a určená priamo naň. Ja som si šampúch uložila do obalu z kondicionéru a neviem si to vynachváliť. Preto si ešte určite vezmem aj iné menšie balenie. Miniem obsah, využijem obal, nebude odpad. Kondicionér je krémový a človek by povedal, že to je všeličo možné, len nie to, čo to naozaj je. Asi aj to sa mi na ňom okamžite zapáčilo. Že je taký iný. Vonia prekrásne. Ako levanduľa čerstvo odtrhnutá na záhrade. Vôňa, ktorá mi dokáže za každého počasia a stavu mysle dokáže vyčarovať úsmev na tvári. Je tak nádherná, že pri umývaní vlasov sa jej neviem nabažiť. Ako som už spomenula, je krémový. A vôbec ho netreba použiť veľa. To bol asi najväčší šok, aký som pri používaní zažila. Zvyknutá mať vždy plnú dlaň šampónu alebo kondicionéru, som zrazu potrebovala podstatne menej produkty. Je to príjemná zmena, postupne zistíte, koľko ho treba na rôzne dlhé vlasy. Ja som si ich nechala poriadne podrásť a hoci sú dlhé, kondicionér sa míňa pomaly. Hoci som zvyknutá neaplikovať ho na pokožku hlavy, pri tomto to pokojne môžem urobiť. Vôbec mi nedráždi vlasovú pokožku, takže atopický ekzém sa nezhoršuje a vlasy sa mi nemastia. To je skvelá správa. Pravidelne používam lak, tužidlo alebo rôzne emulzie na vlasy, aby vydržal účes o niečo dlhšie ako len ráno. Občas ich aj vyfénujem alebo natočím a tak nečudo, že trpia. Sú suchšie, občas sa lámu, občas sú ako metla, občas elektrizujú. Vhodná kozmetika to zlepšuje, takže vlásky vyzerajú omnoho lepšie a zdravšie. Kondicionér je pre ne ako stvorený. Krásne ich zjemní a scelí, nie sú rozstrapkané končeky, vlasy sa nelámu. Dobre sa češú a účes drží tvar. Majú aj objem, lebo hneď nespľasnú. Lesknú sa a vyzerajú krásne. Myslím, že nikdy som s mojimi vlasmi nebola tak spokojná, ako teraz. Kedysi som si ich musela pravidelne strihať a nemohli byť dlhé, lebo boli hneď zničené. Dnes mám vlasy už omnoho dlhšie ako len po plecia a vyzerajú skvele. Nie sú zničené, nie sú suché, nie sú lámavé. Áno, sú korunou krásy a konečne môžu byť aj rozpustené.

Plusy:
  • Dve veľkosti balenia
  • Zaujímavé vône v ponuke
  • Krémová konzistencia
  • Krásna vôňa
  • Stačí ho použiť málo
  • Nedráždi pokožku, nemastia sa mi vlasy
  • Sú jemné, lesklé, dobre sa češú, majú objem, nelámu sa a nie sú suché a zničené
Mínusy:
  • Nenašla som
Krásavca nájdete za 4,40 eur za 50 ml v eshope Krásna každý den.


Mali ste niektorý kondicionér od Ponia? :)

You Might Also Like

2 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe