Ako som spoznala Anthyllis

10:46

Leto sa pomaly, ale isto končí. Je to určitá nostalgia, lebo som si ho tento rok nestihla užiť. Celé týždne som bola v práci, cez víkend sa bolo treba doma pozvŕtať a zrazu klope na dvere jeseň. Je neuveriteľné, ako rýchlo ten čas letí, keď človek pracuje :) Ešteže ma čaká pár dní dovolenky. Každý mesiac sa snažím dopĺňať si do svojej zbierky nové značky a kúsky bio kozmetiky. Spoznávam, skúšam, porovnávam. K niečomu sa zasa vrátim, na niečo sa už nepozriem. Je toho ešte toooľko, čo chcem doma mať. Medzi poslednými krásnymi úlovkami sú produkty od značky Anthyllis, ktorú som zaregistrovala minulý rok. Jedná sa o prírodnú kozmetiku s talianskym certifikátom Inštitútu etickej certifikácie ICEA. Kozmetika, ktorá má túto ochrannú známku, je vyrobená iba z prírodných surovín z ekologického poľnohospodárstva a kontrolovaného zberu rastlín vo voľnej prírode. Mala najväčšie predpoklady sa stať najnovším fenoménom v mojej zbierke. Dnes sa pozrieme na tri produkty, ktoré stoja za zmienku.








O omladzujúcom pleťovom kréme si môžete prečítať:

        "Resveratrol obsiahnutý v kréme pokožku vyživuje, regeneruje, napína a vyhľadzuje. Je 20-krát silnejší ako vitamín C, 5-násobne silnejší ako betakarotén a má 50-násobne vyšší antioxidačný účinok ako vitamín E.
Použitie: Na očistenú pleť a krk naneste krém a jemne vmasírujte do pokožky. Používajte 2 x denne.
Zloženie (INCI): Aqua, Prunus Amygdalus Dulcis Oil *, Lauryl Pca, Squalane, Hydrolyzed Wheat Bran*, Glycerin, Stearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Olea Europaea Fruit Oil *, Ceratonia Siliqua Gum, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Bisabolol, Cocos Nucifera Oil*, Panthenol, Sodium Stearoyl Lactylate, Cetearyl Alcohol, Vitis Vinifera Leaf Extract *, Vitis Vinifera Fruit Extract *, Resveratrol, Cetyl Palmitate, Retinyl Acetate, Chondrus Crispus Powder, Glucose, Ascorbic Acid, Tocopheryl Acetate, Hydrolyzed Wheat Gluten, Juniperus Communis Extract *, Hypericum Perforatum Extract*, Melissa Officinalis Extract*, Rosmarinus Officinalis Extract*, Aesculus Hippocastanum Seed Extract *, Ceratonia Siliqua Gum, Xanthan Gum, Gluconolactone, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Hydrogenated Coconut Oil, Parfum**, Sodium Hydroxide.
*z organického poľnohospodárstva
**výhradne z esenciálnych olejov, bez alergénov"

Dobrý pleťový krém je základom v boji so starnutím pleti. Hydratovaná pleť je krásna pleť a preto sa ani nečudujem, koľko peňazí sme my ženy ochotné investovať do dobrého krému. Pri dennom používaní sa míňajú celkom rýchlo a tak sa ani nedivím, že krémy hľadám v určitých pravidelných intervaloch. Keď boli veľké horúčavy, ani sa mi nechcelo používať ho, ale potom som videla, ako sa to odrazí na pleti a tak som aj napriek nechuti poctivo krémovala. Ideálne je dva razy denne, ráno aj večer. Tento krémik je dobrý na ráno i večer. Je v plastovej tubičke s objemom 50 ml, veľkosťou je šikovný a môže so mnou aj cestovať, lebo nezaberá veľa miesta. Hneď pri prvom použití sa mi podaril malý trapas. Krém som otvorila a išla som ho vytlačiť, ale netušila som, aký riedky je. Tak som mala zrazu na dlani krém pre minimálne tri osoby :) Odvtedy si dávam veľký pozor na to, koľko ho použijem, aby som ho zbytočne rýchlo neminula. Takmer nevonia. Alebo mne nevonia? Neviem, ktoré pomenovanie je presnejšie, ale faktom je, že takmer ho nie je cítiť. Je redší a nie veľmi mastný. Preto ho môžem používať aj ráno pred nanesením make upu. Pokožka neostane mastná ani lesklá. Neupcháva póry, preto sa netvoria nové nedokonalosti alebo čierne bodky. Ľahko sa rozotiera a rýchlo sa vsiakne do pokožky. Upokojuje ju a sťahuje zápal. Hydratuje a zanecháva ju jemnú. Vyhladzuje jemné linky a pokožku osviežuje. Nemám mu čo vytknúť, vhodný je na deň i noc, hydratuje a pokožka je krásna, jemná a zdravo vyzerá.
Jeho cena je 11,60 eur







O šampóne proti lupinám si môžete prečítať:

     "Šampón obsahuje: Žihľavu, ktorá je pozoruhodná tým, že zabraňuje tvorbe lupín, reguluje činnosť mazových žliaz, podporuje rast a regeneráciu vlasov. Je bohatá na vitamíny a minerály. Šalviu lekársku, ktorá má protizápalový účinok a je dôležitá pri liečbe nadmerne mastnej pokožky v oblasti vlasov.
Šampón obsahuje pirocton olamin, ktorý zkľudňuje zapálenú vlasovú pokožku a významne znižuje tvorbu lupín.
Použitie: Naneste malé množstvo šampónu na mokré vlasy. Vmasírujte a vytvorte jemnú penu a potom opláchnite. Ak je to potrebné, postup opakujte.
Charakteristika produktu: šampón má menšiu penivosť v porovnaní s bežnými šampónmi vďaka tomu, že neobsahuje chemické napeňovače. Vlasy majú po umytí nezvyčajnú textúru, čo je spôsobené tým, že vlas nie je obalený silikónom a vlas môže prirodzene dýchať. Treba mať na pamäti, že zmena z bežného na prírodný šampón sa môže prejaviť až po niekoľkých týždňoch používania. Pokožka prechádza fázou detoxikácie a potrebuje čas na to, aby si na prírodnú kozmetiku zvykla. Je to úplne normálne. Prírodné látky majú iný účinok na pokožku v porovnaní s chemickými látkami v bežných šampónoch a zvyčajne vyžadujú dlší čas na to, aby sa preukázali ich pozitívne účinky.
Zloženie (INCI): Aqua (Water), Sorbitol, Cocamidopropyl Hydroxysultaine, Caprylyl/Capryl Glucoside, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Sodium Chloride, Piroctone Olamine, Parfum (Fragrance)**, Urtica Dioica (Nettle) Leaf Extract*, Salvia Officinalis (Sage) Leaf Extract*, Glycerin, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Lactic Acid.
*z organického poľnohospodárstva
**prírodného pôvodu"

V ponuke nájdete niekoľko šampónov, či už na mastné vlasy, na každodenné použitie alebo proti lupinám. Práve posledný spomenutý som sa rozhodla vyskúšať, pretože podobné šampóny blahodarne pôsobia aj na môj atopický ekzém. Navyše ma lákalo aj zloženie so žihľavou a šalviou, ktoré v kozmetike obľubujem. Táto kozmetika je taká ...rozkošná. Obal má 250 ml a je na ňom etiketa, ktorá vyzerá ako namaľovaná.  Spolu s malým zeleným vrchnáčikom je dojem úplne skvelý. Radosť pozerať sa. Šampónik je redší, menej pení, ale to vôbec nie je na škodu. Prírodné šampóny sú bez chemických napeňovačov, preto sa vytvorí podstatne menej jemnej peny. Na tejto jav som zvyknutá z tuhých šampónov. Zamilovala som si vôňu. Na prvé ovoňanie. Je krásna, svieža a bylinková. Neskutočne energizujúca a nosu lahodiaca. Dlho sa mi nestalo, aby som sa na použitie šampónu tešila najmä kvôli jeho vôni. Pekne prevonia aj vlasy a na okamih prenesie do úplne iného sveta. Ako som spomenula, je redší a menej pení, ale používa sa veľmi dobre. Pokožku mi nedráždi a svrbí menej. Suché miesta sa mi síce tvoria stále, ale stiahli sa a zasiahnutá je menšia časť pokožky hlavy. Vlasy sú príjemé na dotyk. Potrebujem síce ešte masku alebo kondicionér, lebo sa nerozčesávajú úplne ľahko. Aj  to je spôsobené zložením, lebo šampóny bez silikónov nezanechávajú vlasy úplne jemné, lesklé a poddajné. Sprvu je to šok, ak ste zvyknuté na drogériové šampóny, ale relatívne rýchlo prejde. Ja som si ním prešla pred pár rokmi a odvtedy iné ani nehľadám. Vlasy sa s použitím kondicionéru dajú dobre a ľahko rozčesať a upraviť. Nestrácajú lesk, menej sa lámu, sú pevnejšie a odolnejšie voči všetkým mojim výmyslom. Rozhodne skvelá voľba pre každého, kto chce prejsť na zdravú alternatívu šampónov. Je vynikajúci a vhodný aj pre citlivú vlasovú pokožku. Stojí 8,30 eur.






O čistiacom pleťovom géle si môžete prečítať:

        "Čistiaci gél na tvár ANTHYLLIS  vďaka svojmu zloženiu, na báze prírodných zložiek, dôkladne vyčistí všetky typy pleti.
Gél obsahuje: Výťažok z čiernych ríbezlí zvyšuje antioxidačný účinok prípravku. Zabraňuje vysúšaniu pleti a dodáva jej pružnosť. Taktiež zabraňuje predčasnému stárnutiu pleti, tvorbe vrások a lieči poškodené tkanivo. Ma regeneračné vlastnosti.
Šupky z červeného hrozna majú vysoký obsah Resveratrolu, ten je 20 x silnejší ako vitamín C, 5 násobne silnejší ako betakarotén a má 50 násobne vyšší antioxidačný účinok ako vitamín E.
Použitie: Naneste malé množstvo gélu na navlhčenú tvár a krúživými pohybmi jemne vmasírujte. Následne opláchnite tvár čistou vodou.
Zloženie (INCI): Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Caprylyl/Capryl Glucoside, Sodium Chloride, Ribes Nigrum (Blackcurrant) LeafExtract*, Hydrolyzed Grape Fruit Skin*, Glycerin, Parfum (Fragrance)**,Lactic Acid, Sodium Benzoate
*z organického poľnohospodárstva
**výhradne z esenciálnych olejov"

Už roky rokúce opakujem, že cesta za zdravo vyzerajúcou  a peknou pleťou nie je vždy jednoduchá, ale vypláca sa. Najdôležitejšie je dôkladne ju vyčistiť a potom možno vidno naozaj zmeny k lepšiemu. Nikdy som nemala tak peknú pleť, ako ju mám teraz. Rokmi sa mi podarilo zbaviť sa akné a ak sa aj nejaká vyrážka objaví, rýchlo ju viem zahojiť. Večer čo večer siaham do svojej kozmetickej poličky, aby som si vybrala mydlo alebo pleťový gél a vyčistila pleť po dlhom dni. Mydielok mám požehnane, preto som dostala chuť na niečo nové. Čistiaci gél je trochu nevšedný, má až 300 ml a šikovnú pumpičku na dávkovanie. Za cenu 7,90 eur je to úplne super veľký kúsok a tak som sa nevedela dočkať, kedy si ho doma vystavím na poličke. Od objednávky po dodanie to ani tak dlho netrvalo, ako som ja bola netrpezlivá. Bola som zvedavá na vôňu, pretože obsahuje výťažky z čiernych ríbezlí a hrozna, teda samé  ovocie. Vôňu som si postupne zamilovala. Sprvu sa mi zdala jemná a nevýrazná, teraz sa neviem dočkať použitia, lebo opantáva zmysly. Je redší, jemne pení a vynikajúco sa používa s kefkou na čistenie pleti. Kefka pomáha k tvorbe hustejšej a bohatej peny a mám potom pocit, že pleť je dôkladnejšie umytá. K jeho veľkým kladom patrí najmä to, že je veľmi jemný aj k citlivej alebo podráždenej pleti. Nedráždi ju, zjemňuje ju a pritom dobre čistí. Ostáva jemná, svieža a pružná. Dobre odličuje aj make up a zanecháva príjemný svieži pocit. Vhodný je pre všetky vekové kategórie a poteší aj krásnym vzhľadom, vyzerá všelijako, len nie ako čistiaci pleťový gél :)
Mám ešte jedno dobré využitie. Možno poznáte napríklad peelingový prášok, ktorý sa pridaním mlieka alebo podobného gélu zmení na pleťový peeling. Vyskúšala som také dva a vždy som bola veľmi spokojná, lebo peeling si namixujete podľa chuti a tiež podľa toho, či vám vyhovuje redší, hustejší, voňavý, s kvapkou oleja a podobne. Môj posledný peelingový prášok dobre ladí s týmto gélom a keďže sa jedná o veľké balenie, pomerne dlho aj vydrží.

V eshope Anthyllis nájdete ešte niekoľko skvostov, ktorým by som sa rada pozrela na zúbok :) Skúsili ste od nej niečo? 

You Might Also Like

4 Vaše komentáre

  1. Hehe presne tento sampon aj gel, som uz okukovala a viacmenej mam aj vo wishliste. Ale gel som si napokon kupila v celej sade od znacky Living Nature a sampon od Sante, tak to este bude musiet pockat. Inak aj ten krem vyzera super, idealny na zimu pre mna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som najspokojnejšia práve s gélom a šampónom :) Sú krásne, voňavé a splnia, čo sľúbia:)

      Odstrániť
  2. Niekedy som ani len netušila že aj kozmetika môže obsahovať kovy.. som rada že sa táto prírodá rozširuje,produkty vyzerajú zaujímavo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kedysi bolo tých kovov viac, našťastie, sa to trochu lepší :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe