Keď Vichy milo prekvapí

17:01

Menšie masky sa stali mojimi vernými spoločníkmi nielen doma, ale aj na našich túlačkách. Keď niekam ideme na viac ako deň, obyčajne si takúto masku prihodím do kufra, aby som pleť mohla hýčkať aj mimo domácu kúpeľňu. Navyše, rokmi sa môj stav pleti vďaka pravidelnej starostlivosti veľmi zlepšil, preto nechcem, aby sa to pokazilo. Vždy mám doma niekoľko podobných masiek, niektoré sú lepšie, iné horšie. Naposledy sa moja zbierka rozšírila o minerálnu masku Vichy, ktorá naozaj prekvapila. 







I keď Vichy nie je značka, ktorú by som často vyhľadávala, stále ma láka niekoľko jej kúskov. Pleťové masky sú jednou z nich. Ílová čistiaca maska Vichy má niekoľko výhod, ktoré oceňujem nielen na výlete, ale aj doma, ak sa ponáhľam. Dvojbalenie je menšia, má 2 x 6 ml. Jedno vrecúško dokáže vydržať aj na dve použitia, ak sa maska nanesie v tenkej vrstve. Vonia jemne, ílovo, celkom príjemne a nevtieravo. Je hustejšia a dobre sa nanáša prstami, štetec som nepotrebovala ani raz. Milým prekvapením bolo, že vôbec ma na pleti neštípala a ani som nevedela, že ju mám. Na to, aby bola účinná, nemusí byť nanesená dlho, postačujú 3 - 5 minút. To oceňujem najmä neskoro večer, keď som unavená a potrebujem sa o pleť dôkladne postarať. Maska je krémová a ľahko sa zmýva, či už použijete hubku na umývanie pleti alebo len ruky. Po umytí vidno výsledky, ktoré potešia. V prvom rade vidno omnoho čistejšiu pleť, dokonca vyťahuje aj čierne bodky. Je žiarivá, jemná a svieža. Upokojuje zapálené miesta a pomáha hojiť vyrážky. Najlepšie je použiť ju na pleť, ktorá bola dôkladne vyčistená (peeling a mydlo či gél), potom stačí pleť tonizovať vodou a nakoniec použiť ľahký, nemastný, krém. Pleť potom pôsobí nielen zdravo, ale matne a úplne čistá. Rozhodne sa ju oplatí vyskúšať. Na začiatok si môžete vybrať toto menšie balenie, aby ste zistili, či vám bude vyhovovať a potom si kúpiť väčšie, 75 ml balenie. Na to, že pôsobí krátko, výsledky sú skvelé. 

Plusy:
  • dve veľkosti balenia, menšie je skvelé na cesty
  • jemne vonia
  • hustá, dobre sa nanáša aj prstami
  • stačí ju mať nanesenú 3 - 5 minút
  • dobre sa umýva
  • veľmi dobre čistí pleť, odstraňuje čierne bodky, pokožku upokojuje a rozjasňuje, je matná, hladká a svieža, pomáha hojiť aj akné
Mínusy:
  • nenašla som
Nájdete v eshope Notino.

Skúsili ste iné masky od Vichy? Ako ste boli spokojné? :)


You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. Túto masku som skušala a bola som s ňou celkom spoko. Teraz mám Glamglow Supermud a to je iná káva. Vidieť si na tvári sáme bodky, ktoré maska vytiahla je niečo uspokojivé :)

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe