Súboj ružových masiek

11:07

Vo svete kozmetiky sú rastliny, ktoré ma neprestanú udivovať. Ich sila je obrovská. Neraz sa jedná o krásne, vznešené kvety, akým je nepochybne aj ruža. Už veľmi dávno som sa zamilovala do ružovej vody a snažím sa ju mať neustále doma. Je fantastickým pomocníkom, ktorý ocení celá rodina pre jej široké možnosti využitia. Pred nejakým časom som mala mániu nakupovať masky na jedno, prípadne dve použitia. V ponuke ich majú aj značky prírodnej kozmetiky. Veľmi ma už dlhšie láka Neobio, asi sa jej budem musieť zasa pozrieť lepšie na zúbok. Vzala som si domov ružové masky od Logony a Lavery. Bola som na ne zvedavá už dávnejšie. Rozhodla som sa ich porovnať. Zaujímalo, či si sú podobné a či sa k nim, prípadne jednej z nich, budem chcieť ešte vrátiť. Vzala som si z každej tri balenia, aby som mala istotu, že som neprehliadla žiadnu z vlastností.












O revitalizačnej maske od Lavery  si môžete prečítať:

       Maska je vhodná pre tých, ktorí majú suchú a zrelú pleť.
Viditeľne zlepšuje pružnosť a pevnosť pleti.  Unikátne zmesi blahodárnych olejov, hydratujúcich látok a bylinných výťažkov poskytujú suchej pleti vynikajúcu starostlivosť a optimálnu ochranu pred nepriaznivým pôsobením vonkajších vplyvov. Bio makadámiový olej má zjemnňujúci účinok a podporuje regeneráciu pleti. Bio avokádový olej chráni pleť pred stratami hydratácie a stimuluje prirodzené regeneračné procesy v pleťových bunkách.
Použitie: 1-2 krát týždenne.
Krajina pôvodu: Nemecko
Ingredients CTFA/INCI: WATER (Aqua), Olea Europaea (Olive) Fruit Oil*, butyrospermum parkii (Shea Butter)*, glycerin, alcohol*, CELLULOSE, MYRISTYL alcohol, cetearyl alcohol, Hydrogenated Lecithin, xanthan gum, HYDROGENATED PALM GLYCERIDES, Macadamia ternifolia seed oil*, Prunus armeniaca kernel oil*, lysolecithin, Lecithin, ROSA CANINA FRUIT EXTRACT*, SAMBUCUS NIGRA flower extract*, SODIUM HYALURONATE, Tocopherol, Brassica Campestris (Rapeseed) Sterols, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet ALMOND) Oil*, Simmondsia Chinensis (JOJOBA) Seed Oil*, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, ASCORBYL PALMITATE, Fragrance (Parfum)**, Citronellol**, Geraniol**, linalool**, limonene**, Citral**
*Suroviny z kontrolovaného ekologického hospodárstva; **Prírodní esenciálne oleje

O hydratačnej maske od Logony si môžete prečítať:

Hydratačná pleťová maska BIO damašská ruža s okamžitým efektom. Poskytuje pleti hĺbkovú hydratáciu, vyhladzuje, vypína, posilňuje prirodzené obranné mechanizmy pleti a redukuje viditeľnosť vrások. Obsahuje výtažok z BIO damašskej ruže, ružovú vodu, bambucké maslo, mandľový olej a zložku Kalpariane™ pochádzajúcu z hnedej riasy, ktorá stimuluje pevnosť a obranyschopnosť pokožky, chráni pleť pred nadmerným vysúšaním a dokonale ju osviežuje. Maska pôsobí upokojujúco, hydratuje a chráni citlivú a suchú pleť. Aplikuje sa 1 až 2-krát týždenne, nechá sa pôsobiť 10 - 15 minút a zmyje sa teplou vodou. Potom sa aplikuje tonikum a krém.
Ingredients (INCI): Aqua (voda), Alcohol denat.*, Glycine Soja (sójový olej) Oil*, Glycerin, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Butyrospermum Parkii (bambucké maslo) Butter*, Polyglyceryl-3 Dicitrate/Stearate, Cetearyl Alcohol, Isoamyl Laurate, Rosa Damascena Flower Water*, Prunus Amygdalus Dulcis (mandľový olej) Oil*, Theobroma Cacao (kakaové maslo) Seed Butter*, Brassica Campestris (Rapeseed) Sterols, Simmondsia Chinensis (jojobový olej) Seed Oil*, Caprylic/Capric Triglyceride, Sodium Stearoyl Glutamate, Punica Granatum Seed Extract*, Alaria Esculenta Extract, Rosa Damascena Flower Extract*, Tocopherol, Xanthan Gum, Helianthus Annuus (slnečnicový olej) Seed Oil*, Sodium Lactate, Lactic Acid, Citric Acid, PCA Ethyl Cocoyl Arginate, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract*, Parfum (Fragrance)**, Linalool**, Limonene**, Citronellol**, Geraniol**, Citral**
*suroviny z kontrolovaného biologického pestovania
**prírodné esenciálne oleje

Masky sú si v niečom veľmi podobné, no sú tam aj značné rozdiely. Poďme sa na to pozrieť lepšie:
  • Balenie: Lavera je na jedno použitie a má 10 ml. Prvé balenie som použila celé, ďalšie som si už rozdelila na polovicu, čiže maska sa dá použiť aj na dva razy. Logona má veľkosť 2 *7,5 ml a tú som použila celú. Keďže jej bolo pomerne dosť, naniesla som ju aj na veľkú časť krku.
  • Cena: Lavera stojí okolo 2,28 eru a Logona 2,60 eur. Cenovo si sú blízke a obe sa dajú použiť dva razy.
  • Obe značky sú certifikované, masky sú vhodné aj pre vegánov. Dokonca sú aj z tej istej krajiny – z Nemecka.
  • Vôňa: tu som badala značný rozdiel. Lavera vonia krásne ružovo, i keď niekde na začiatku bolo cítiť aj akýsi alkoholový závan. Keď opadol, ostala vôňa ruží, taká skutočná, príjemná, sladká a opojná. Logona voňala omnoho jemnejšie, menej výrazne, ale pekne. Nemôžem im v tomto nič vytknúť, môžem povedať len to, že Lavera voňala veľmi pekne a naozaj ružovo.
  • Obidve sú husté, biele a krémové. Na nanášanie nie je potrebný štetec, s prstami to ide rýchlejšie a ľahko.
  • Ani jedna na pleti neštípala a pleť nebola po umytí začervenaná
  • Obe majú vynikajúcu hydratačnú schopnosť. Pokožka je hydratovaná, vypnutá a vyhladená, linky miznú, vrásky sa zjemnia. Rovnako tak ostáva čistá a jemnučká na dotyk. Pôsobí sviežo, doslova žiari. Myslím, že Lavera bola v tomto všetkom o kúsok lepšia, dokázala pleť lepšie hydratovať a pleť bola vyhladená výraznejšie. Nebol to veľký rozdiel, no pri poslednej aplikácii oboch masiek som si ho všimla viac.


Odporúčam vyskúšať obe masky. Lavera sa mi zapáčila o niečo viac, avšak, ako som spomenula, veľké rozdiely medzi nimi nie sú. Sú ideálnym doplnkom v starostlivosti o pleť a aj vďaka nim pôsobí mladým, sviežim dojmom.
Masku od Lavery som kúpila na jednej stránke, ktorá už nie je, ale nájdete ju na internete.
Masku od Logony som kúpila v eshope Idunna Shop za 2,60 eur.

Zapáčili sa vám tieto masky?



You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe