Taká fajn sada

16:32

Kúpiť si zimný set na jar, to je také moje :) Avšak, na moju obranu musím povedať, že bez ohľadu na to, že set sa volá zimný, produkty využijem celoročne, pretože som našla viacero možností využitia. Značka Weleda patrí k mojim obľúbeným a musím povedať, že jej čaru som naplno prepadla až niekedy minulý rok. Odvtedy pretieklo v rieke veľa vody a ja som sa dostala k ďalším produktom. Naposledy som si kupovala darčekové balenia a vynikajúci kosatcový krém. Dnes si povieme, ako rôzne sa dá využiť Cold krém a prečo je Everon tyčinka fajn.





Zloženie tyčinky na pery










O Cold kréme si môžete prečítať:

        "Čisté rastlinné oleje a včelí vosk tvoria na pokožke dobre priľnavý ochranný film bez toho, aby obmedzovali jej dýchanie. Prírodné éterické oleje s ružovým olejom prepožičiavajú prípravku jemnú vôňu. Je vhodný tiež ako starostlivosť o unavenú pokožku rúk, drsnú pokožku lakťov či kolien alebo o pokožku namáhanú chladom či klimatizovaným prostredím kancelárií.  Zloženie: Voda, mandľový olej, olej z podzemnice olejnej, včelí vosk, glyceridy mastných kyselín, zmes prírodných éterických olejov, prírodná hlinka"

O Everon tyčinke si môžete prečítať:

      "Tyčinka na pery EVERON zjemňuje a ošetruje jemnú pokožku pier, bez toho, aby na nej zanechávala nepríjemný mastný film, pretože neobsahuje žiadne látky na báze minerálnych olejov. EVERON spoľahlivo chráni pery vďaka obsahu karité masla, kandelilového a ružového vosku a tiež prirodzeného UVF 4
Zabraňuje páleniu a popraskaniu pier. Pery sú po použití mäkké a hebké.
Zloženie: Jojobový olej, včelí vosk, bambarské maslo (sheabutter), kandelilový vosk, ružový vosk, karnaubský vosk, výťažky z ruže a vanilky"

Oba produkty som poznala vďaka recenziám z iných blogov. Hnala ma ale túžba vyskúšať ich na vlastnej koži, preto som sa rozhodla vyskúšať Zimný set. Hrozilo síce, že krém mi až tak nesadne, ale ako som spomenula, nájde sa mu uplatnenie asi v každej domácnosti. Kúpiť set je finančne výhodné. Ušetríte asi 4 eurá, čo je celkom pekný peniaz. Začnem s krémom, lebo ten som začala používať ako prvý. V rozkošnom do ružova (lososova) ladenom kovovom obale je ukrytý krém s obsahom ružového a éterických olejov. Je hustejší a naozaj krásne vonia. Pri Skin Food kréme bola vôňa výrazná a bylinková, fakt krása. Pri tomto kréme je to jemnejšia, sladšia a pekná. Už po prvom použití som vedela, že nie je vhodný na moju zmiešanú pleť. Ostala tak neskutočne  mastná, až som tomu sama neverila. Ešte aj miesta, čo mám obyčajne suché, sa leskli. Pochopila som, že je naozaj určený pre suchú pleť, ktorej naozaj dodá, čo treba. Vďaka jeho mastnejšej povahe som mu ale našla iné využitie. Je vynikajúci na suché lakte a kolená, dokonca aj na pokožku, ktorá trpí ekzémom. Pomáha aj na zhrubnutú kožu chodidiel a osvedčil sa mi na moje vysušené ruky. Hlavne v zime a na jeseň mám veľmi suché ruky, robia sa mi zádery a niektoré ľahšie krémy mi vôbec nepomáhajú. Aplikujem ho na ruky na noc a ráno sa budím síce so suchšími rukami, ale po suchých šupinkách a drsnej pokožke niet ani stopy. Rozhodne ho odporúčam všetkým tým, ktorých trápi veľmi suchá pokožka a krémy s priemernou hydratáciou nestačia. Samostatne stojí 9,99 eur.

Everon tyčinka ma zaujala už dávnejšie. Našla som niekoľko recenzií, niektoré dievčatá boli úplne spokojné, iné hovorili o priemernom balzame na pery. Bola som zvedavá, do ktorej kategórie sa zaradím ja. V rozkošnom ružovom obale sa ukrýva vysúvacia tyčinka s veľmi príjemnou vôňou. Takou bylinkovou. Príjemne vonia a celkom dobre aj chutí, nezanecháva v ústach nepríjemnú pachuť. Pery nefarbí a je ideálnym aj pod rúže alebo lesky, aby pery neboli vysušené. Hydratuje dobre. Obsah voskov, jojobového oleja a bambuckého masla sú zárukou dobrej hydratácie. Pery chráni pred vysušovaním a pomáha im regenerovať sa. Urýchľuje hojenie pier aj pri opare a ešte má aj UV filter, preto sa zíde počas celého roka. Mám ho v práci na stole a denne po ňom siaham niekoľkokrát. Keď dopijem kávu, čaj, naobedujem sa, keď mi napadne.  Zaradila som sa k spokojným zákazníkom a Everon tyčinku odporúčam ďalej. Stojí  4,98 eur.

Set oboch výrobkov stojí 10,90 eur a nájdete ho v eshope www.weleda.sk.


Skúsili ste niektorý z týchto kúskov?

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe