Kamilková mňamka

18:32

Ako som spomenula, značku Astrid som si dlho spájala len s kozmetikou na opaľovanie. Dokonca sa mi zdá, že niekoľko rokov sme si ju aj kupovali, kým som nezačala hľadať rôzne nové značky. Potom som si prečítala niekoľko článkov o micelárnej vode, ktorú som sa aj rozhodla skúsiť. Mám vo wishliste ešte jednu, ktorú by som časom chcela skúsiť. K vodičke som si pribalila aj kamilkový balzam na pery. Upútal ma výraznými kamilkami na obale a jednoducho som okamžite vedela, že bude súčasťou mojej zimnej výbavy. 








Harmančekový balzam na suché a citlivé pery s regeneračným účinkom je jedným z viacerých balzamov v ponuke Astrid. Balené sú rovnako a takmer každý má na balení pútavý prvok, ktorý zaujme tak, aby som si naň klikla a prečítala som si o ňom viac. Váhala som medzi tromi, ale vyhral tento. Prišiel mi najnežnejší a harmanček v kozmetike mám veľmi rada. Je voňavý, účinný a nežný k perám. Tyčinka má 4,8 gramu a je typickým malým milým balzamom,  ktorý nosím vo vrecku bundy, v  práci ho mám na stole a v kuchyni na linke. Kto ma pozná, vie, že balzam musím mať aj v každej kabelke a v každej izbe. V chladnom počasí musím hľadať skutočne kvalitné balzamy, lebo inak ma často trápia suché a popraskané pery. Nielenže to nie je veľmi pekné, ale aj to bolí a ľahko môže vzniknúť opar alebo kútik. Vonia sladučko a ľahko po harmančeku. Taká na zjedenie, by som povedala. Chutí sladko, nie nepríjemne. Je tuhý, ale pri dotyku s perami sa mení na krémový a ľahko kĺže po perách. Veľmi dobre hydratuje pery, po použití sú úplne jemné a vláčne. Dobre chráni pery pred vysušovaním aj v chladnom počasí a pomáha ich zaceliť, ak sú popraskané. Milo ma prekvapilo, ako rýchlo dokázal pomôcť pri regenerácii poškodených perách. Lákavá je aj výhodná cena a pestrá ponuka balzamov.

Plusy:
  • pútavý obal
  • malý šikovný vysúvací balzam
  • jemne vonia
  • sladko chutí
  • dobre hydratuje, vyživuje, zjemňuje a regeneruje pery
Mínusy:
  • nenašla som
Balzam nájdete v eshope Notino.

Mali ste niektorý z balzamov Astrid? :)














You Might Also Like

2 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe