Návykový a obyčajný očný tieň

15:38

Hra s farbami ma v živote baví. Nejde len o líčenie. Mám rada antistresové omaľovánky. Tvorím a farbím si dekorácie. Nechcem svet čierny alebo biely. Nič nie je len biele alebo len čierne. Iba si to občas neuvedomujeme. Učím sa farbiť môj svet farbami, aby bol živší a krajší. Nejde to bez nich, čo som rada. Trend   It up má vo svojej bohatej ponuke tiene, nielen klasické práškové, ale aj krémové. Mám doma dva. Hnedý krémový, skvelý. Zelený práškový, menej skvelý a momentálne rozpadnutý. Som šťastná, že som ho nezhodila a tak sa nerozpadol kvôli mne. Lebo už som zlikvidovala aj paletky či bronzéry, ktoré mi spadli. 

 






Krémové očné tiene ma veľmi bavili na strednej. Vtedy som si ich objednávala z Oriflame. Môj deň bol krátky, a preto mi výdrž 4 hodiny nijako neprekážala. Rokmi som trochu sfajnovela a hľadám už trochu kvalitnejšie produkty. Preto som sa zamerala najmä na práškové tiene, u ktorých bol predpoklad dlhšej výdrže. Keď mi ale moja DM poslala na vyskúšanie krémový tieň, bola to láska na prvý pohľad. Jedná sa o ceruzku, z ktorej sa vysúva a nemusí sa strúhať. Nový je pekne zahrotený, aby sa ľahšie aplikoval, ale ani keď ho ubudne, sa nenanáša zle. Používam ho často a míňa sa mi pomaly, no už teraz viem, že sa po ďalší vrátim. Možno aj v inej farbe. Táto je sýto hnedá, veľmi pekná a presne taká, akú mám k mojim hnedým očiam úplne najradšej. Krémová štruktúra kĺže po viečku a vďaka dobrej pigmentácii ho pekne farbí. Dá sa vrstviť, viac ťahov znamená sýtejšiu hnedú. Problém môže nastať, ak máte mastnejšie viečko, lebo môže rýchlejšie zmiznúť z oka. Používam ho výhradne s podkladovou bázou (Avon alebo Trend It Up). Nanesiem bázu v tenučkej vrstve a nechám dôkladne uschnúť (otázka sekúnd). Potom si kreslím s tieňom do takej intenzity, aby to bola sýta hnedá. Počkám a zafixujem celé líčenie fixačným sprejom. Vďaka tomu mi líčenie vydrží celý pracovný deň (6:30 odchádzam domu, okolo 15:20 prichádzam), bez výraznejšieho zliatia alebo otláčania. Otláča sa skôr len vtedy,ak sa tieňa dotknem rukou alebo keď mi sesternicin polročný synček šibne po tvári a zrazu mám tieň všade. Ak sa aj zlieva, len jemne a nie je to vidno. Odličujem sa až večer, okolo ôsmej, deviatej a tieň tam stále je, celkom pekný. Keby idem von, musím ho opraviť, ale aj tak prekvapil. Milo. Lebo naozaj dobre drží a nerozmazáva sa. Klobúk dolu a palec hore. Mám ho veľmi rada.







Druhým mojim tieňom je spomenutý zelený, taký smaragdový. Zelenú farbu veľmi nepreferujem, ale tento sa mi zapáčil, dokonca som sa s ním aj zo tri razy líčila. Malý vypuklý obal je milý a dobre spratný. Obsahuje tuhý tieň, ktorý sa veľmi nepráši a je pomerne dobre pigmentovaný. Nanášam ho štetcom na podkladovú bázu, aby dlhšie vydržal. Bez to bolo okolo 5 hodín, s bázou vydržal celý pracovný deň a kúsok. Pri asi tretej aplikácii sa zrazu pohol a celá zelená polguľka sa zošuchla. Zachytila som ju, nerozbila sa celá, len kúsok z nej. Zamrzelo ma to, lebo sa ho už trochu bojím používať. Nechce sa mi ho totiž zametať alebo prať z koberca, keď sa zošuchne definitívne. Tak je v poličke a čaká na svoj ortieľ. Keby je inej farby, asi ho len prehodím do iného obalu, kde by som ho minula (napríklad z menšieho krému alebo inej kozmetiky). Ale táto zelená, aj keď je naozaj nádherná, nie je celkom mojou šálkou kávy. Nevadí. Zistila som, že nie je zlý a možno skúsim inú farbičku.

 Používate krémové očné tiene?

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe