Zvianočnieva sa

17:07

Je tu čas vianočný, keď stromček sa ligoce :) Čím som staršia, tým viac prežívam všetok ten zhon okolo, ale omnoho pokojnejšie ako ľudia okolo mňa. Teším sa na upratovanie, zdobenie, pečenie, punč pod stromčekom a rozprávky spolu s koláčikmi. I keď sú tieto sviatky o pokoji a o láske, každý z nás sa snaží našim milovaným urobiť radosť krásnym darčekom. Mnohí sú ako ja, že už v auguste vedia, čo komu darujú, kde a kedy to kúpia, ako to zabalia. Sú však aj takí, ktorým vymýšľanie darčekov spôsobuje vrásky na čele a nevedia, čo podarovať. V dnešnom článku som vybrala zopár vecí, ktorými urobíte radosť dámam :)



Vianoce nás väčšinou stoja nemalé peniaze, lebo chceme dopriať celej rodine. Darčekové sety nájdeme ale v rôznych cenách a ak máte prievan v peňaženke, skvelú kozmetiku zoženiete aj do 20 eur :) Tipy na darčeky som rozdelila do viacerých cenových hladín.

Darčekové sady pre ženy do 20 eur:


COLLISTAR Mascara Shock kozmetická sada nielen krásne vyzerá. Obsahuje jednu fantastickú špirálu, ktorá riasam dodá famózny objem aj dĺžku. Ako bonus dostanete odličovač a krásnu kozmetickú taštičku. 



L'ORÉAL PARIS Volume Million Lashes Extra Black kozmetická sada vyzerá luxusne a obsahuje dva fantastické produkty. Špirála je vynikajúca a lak prekrásny. Mám skúsenosť s oboma a platí, že za pár eur dostanete dva kvalitné produkty. Maskaru som recenzovala dávnejšie, ale odvtedy som si ju kúpila zasa.
SALOOS Face Care Set kozmetická sada je ideálnym darčekom pre milovníčky prírodnej kozmetiky. Obsahuje skvelý hydrofilný odličovací olej, kvetovú vodu a pleťovú plej. Všetko levanduľové ♥ Vrelo odporúčam, je to jedna z najlepších značiek, aké som skúsila.

Darčekové sady pre ženy do 40 eur:


Bioderma je legendou vo svete kozmetiky. BIODERMA Sensibio H2O kozmetická sada obsahuje produkty vhodné pre citlivú pleť - skvelú micelárnu vodu, príjemný očný krém a pleťový krém. Rozhodne vydarené balenie pre všetky dámy, ktoré trápi červená a citlivá pokožka.


Dior je značkou, ktorú som obdivovala už na vysokej, ale vtedy som mala hlboko do vrecka :) Touto krásnou sadou potešíte asi každú dámu. DIOR Diorshow Iconic Overcurl kozmetická sada obsahuje riasenku a podkladovú bázu pod riasenku.

Darčekové sady pre ženy do 50 eur:

Tu som vybrala sady známych parfumov, ktoré milujú ženy po celom svete:




Všetky produkty a mnoho ďalších nájdete v darčekovej sekcii v eshope Notino, kde je tohtoročným heslom Nakúpte za naše skvelé ceny viac darčekov a rozdajte viac radosti! Bigger Christmas :)

You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. Krásné balíčky! Měla jsem sadu Collistar s řasenkou a musím říct že super!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Collistar má väčšinou super kúsky, aj keď pár razy som už sklamaná bola. No riasenka je super :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe