Chai tea mňam

12:50

Ak patríte k milovníkom Chai latte, určite si okamžite dokážete predstaviť jeho lahodnú vôňu a úžasnú chuť. Omamuje zmysly a v zime sa naň vždy neskutočne teším. Chai tea patrí medzi nápoje s intenzívnejšou chuťou a arómou. Obsahuje čierny čaj, mlieko a exotické korenie ako napríklad zázvor, klinčeky, pomarančovú kôru, kardamóm, šafran, škoricu, badián, čierne korenie či muškátový oriešok. Možností je veľa.  Má nezameniteľnú chuť a predstavuje pre mňa akúsi cestu Orientom. Do ďalekých, voňavých zemí, ktoré sú pre nás stále zakryté okúzľujúcim rúškom tajomstva. Značka Alverde priniesla balzam na pery s touto chuťou a vôňou. Čo dodať? Musel byť môj.

Chai latte balzam na pery

Chai latte balzam na pery zloženie

alverde balzam na pery

Alverde

Chai latte balzam na pery

Alverde ponúka rôzne balzamy na pery. Už som mala akýsi nechtíkový, ale veľmi preveľmi dávno. Častejšie som okolo nich len prechádzala. Tento ma ale opantal okamžite. Zaujímala ma vôňa i chuť, pretože v tom okamihu sa mi pred očami zjavila šálka horúceho chai latte. Nielen doma, ale aj v práci som známa tým, že mám všade balzam na pery, niekde aj po dva po tri kusy, lebo veď môžem mať náladu na niečo iné. Vysúvacie balzamy so mnou viac cestujú, pretože ich aplikácia je jednoduchšia a rýchlejšia.

Vyzerá pekne. Do ružova ladený obal je dievčenský a milý. Nezasekáva sa a odoláva aj nepriaznivým podmienkam, keď spadne alebo ho nosím v kabelke. Vonia skvostne. Sladká vôňa korenín je doslova pohladením čuchových zmyslov. Paráda. Rovnako príjemná a sladká je aj chuť. Nezanecháva po sebe nepríjemnú chuť a tak občas láka obliznúť sa. Nefarbí pery a tak si ho dám občas aj v noci bez strachu, že môžem prať farebný vankúš. Hydratácia je ideálna. Pery chráni, vyživuje, zjemňuje. Ak sú suché, pomáha ich regenerovať a vonku chráni pred nepriaznivými vplyvmi počasia. Je to šikovný pomocník, na ktorého používanie sa teším. Nemám mu čo vytknúť, lebo je na zjedenie :)

Plusy:
  • Pekný obal
  • Krásne vonia
  • Príjemne chutí
  • Dobre hydratuje
  • Vyživuje, zjemňuje, pomáha pery regenerovať a chrániť pred vplyvmi počasia
Mínusy:
  • Nenašla som

Krásny balzam nájdete v každej DM.



Máte rady chai tea latte?

You Might Also Like

10 Vaše komentáre

  1. Veľmi ma teší táto recenzia, keďže som si tento balzam kúpila, ale zatiaľ ho neskúšala, lebo mám otvorené veľké množstvo.. :) Teším sa na jeho používanie.

    deerly lost / blog instagram

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento je nesmierne vydarený :) Krásny, voňavý a účinný :)

      Odstrániť
  2. Vypadá hodně dobře, získal si mne svým obalem :)

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Chai tea balzám na rty <3333 No tak já asi zavolám mamce, ať mi skočí do DMka :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento Chai tea balzámek vidím poprvé :) a nevypadá vůbec špatně, akorát já osobní zkušenosti se značkou Alverde dobré nemám.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Alverde má aj super, aj menej vydarené produkty. Ale balzamy na pery má skvelé :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe