Jedna retro, druhá iná

16:35

Nie raz som spomenula, že túlanie sa po Dm-ke má pre mňa veľké následky – skoro vždy nakúpim :) Teda, nie že by som sa sťažovala, naopak, ja sa z každého nového produktu nesmierne teším. Len moja peňaženka občas trpko zaplače. Pri decembrových predvianočných túlačkách som narazila na dve úplne odlišné masky, jednu od Baley, jednu od Alverde. Vzala som si ich viac menej zo zvedavosti, pretože jedna nemala popis a druhá bola len na čelo. Keďže bez pleťovej masky si existenciu predstaviť neviem, bola mi celkom jasné, že do týždňa vyskúšam obidve. Sú úplne odlišné, ale každá má niečo do seba.

Balea Beauty effect hydratačná látková maska na čelo.



Balea Beauty effect hydratačná látková maska na čelo zloženie

Balea Beauty effect hydratačná látková maska na čelo ingredients

Balea Beauty effect

Tým iným kúskom je Balea Beauty effect hydratačná látková maska na čelo. Na ňu som sa tešila veľmi, lebo vzhľadom na to, že mám vysoké čelo a mračím sa, sa mi na ňom objavuje dlhá linka. Čertím sa pre ňu a tak sa snažím pleť zdravo hydratovať a nemračiť sa (to ide niekedy len ťažko). A musím rovno povedať, že je to skvelá vychytávka. V balení sú tri masky, každá je samostatne balená. Sú veľmi dobre navlhčené, ale tekutina z nich nesteká. Voňajú nenápadne a ani si to neuvedomujem. Ľahko sa dajú roztiahnuť na čelo a pokryjú veľkú časť. Držia vynikajúco, vôbec sa neposúvajú, ani keď som zohnutá alebo niečo robím. Pokožku nedráždi. Po odstránení po asi 15 minútach vtriem zvyšky  tekutiny do čela a neskôr už len nanesiem pleťový krém. Viditeľne pleť vypína, hydratuje a vypĺňa linky. Je to šikovná doplnková starostlivosť a keďže je v ponuke aj v podobe masky na očné okolie, ktorú mám v úmysle kúpiť pri ďalšej  návšteve.

pleťová maska Alverde z limitovanej edície Retro Chic

pleťová maska Alverde z limitovanej edície Retro Chic 30 ml

pleťová maska Alverde

Pleťová maska Alverde z limitovanej edície Retro Chic

Pokračujeme maskou Alverde z limitovanej edície Retro Chic. Dlho som si ju v obchode nevšimla, lebo bola tak na kraji a navyše často vypredaná. Potom som si  limitku všimla na Instagrame a vtedy som zistila, čo všetko obsahuje. Mala som dilemu, či skúsiť masku alebo radšej krém na ruky, ale nakoniec vyhrala maska. Krémik bol svojou veľkosťou ideálny do kabelky, ale keďže taký teraz mám, maska mala prednosť. Edícia je veľmi milá, farebne živá a pekne vynikla medzi mnohými inými produktmi. Malá maska je v plastovej tubičke a dojem z nej bol vynikajúci. Iná ako ostatné, len som presne nevedela, čo od nej čakať.

Poriadny popis chýbal a tak som čakala na prvé použitie, aby som vedela, čo ma čaká. Na jednej strane ma to mrzelo, ale na druhej strane, tým, že som nevedela, čo to je, som nebola ovplyvnená žiadnou myšlienkou a tak som bola ako čistý nepopísaný list papier. Biela krémová maska pekne vonia. Je ľahká, svieža a sladká. Dobre sa nanáša aj prstami a na pleti zanecháva príjemný pocit. Po nanesení ju nie je ani cítiť. Nechávam ju pôsobiť okolo 10 – 15 minút, potom zmývam hubkou a vlažnou vodou. No, čistiaca príliš nie je. Pleť je síce žiarivejšia, ale čierne bodky sa ani nepohnú. Pleť ale veľmi dobre vyhladzuje, hydratuje a zjemňuje. Vyzerá sviežo a pekne. Zaradila by som ju skôr k tým vyživujúcim maskám.  Stála okolo troch eur.

Masky nájdete buď v predajni DM drogérie alebo v jej eshope.

Mali ste niektorý produkt Retro Chic od Alverde? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe