Kondicionér pre krásny objem

19:04

Vlasy sú korunou krásy, o ktorú sa treba dôkladne starať. Viem o tom svoje. Prešla som si etapami, kedy moje vlasy pripomínali skôr slamu a trpeli kvôli natáčkam a fénu. Som ako mnoho iných žien – túžim po presnom opaku toho, čo mám.  Svoje úplne rovné vlasy vytáčam do krásnych kučier a hoci si ich nefarbím, viem ich potrápiť. Okrem kučier mi záleží aj na tom, aby mali pekný objem, lebo inak mám pocit, že vyzerám ako vajce :) Skúšam rôzne prípravky, ktoré sľubujú hory doly, no ruku na srdce, nie vždy to vyjde. Niekedy by som dokonca povedala, že viac sľubov ako výsledkov. Certifikovaná značka Woodenspoon má v ponuke nielen telovú, ale aj vlasovú kozmetiku. Keďže som si pred Vianocami nakúpila tuhé šampóny, ale nie kondicionéry, rozhodla som sa pre kondicionér práve tejto značky.




kondicionér Woodenspoon  zloženie

 Woodenspoon

Kondicionér Woodenspoon 

Kondicionéry som sprvu považovala za zbytočné, no rokmi som prišla na ich veľkú silu. Trvalo mi to dlho, ale keď som si všimla, ako fénovanie, natáčanie, tužidlovanie a lakovanie vlasy ničí, musela som hľadať spôsoby, ako im pomôcť. Kondicionér sa mi vtedy javil ako správna voľba a je to tak do dnes. Má 200 ml a je v peknom plastovom obale. Etiketa je taká  obyčajná, ale pritom z nej ide akýsi optimizmus, ktorý ma v eshope prilákal. Celkovo som zo značky mala vynikajúci dojem a kondicionér ho len umocnil.

Obsahuje mňamky ako bambucké maslo, olivový, kokosový, jojobový, arganový olej a bergamot. Oleje vo mne trochu vyvolali rešpekt, lebo som sa obávala toho, že by sa mi mohli vlasy mastiť. Ako som ale zistila  po prvom použití, asi mám tak suchú pokožku, že ani kondicionér ich nedokázal mastiť. Vonia veľmi jemne, nevtieravo a sladko, je to pekná vôňa, ktorá postupne vyprchá. Hustá krémová konzistencia je skvelá a vlasy obalí ako krém koláč :) Prvé použitie som ho nechcela skúsiť aj na korienky, lebo, ako som už povedala, bála som sa mastných vlasov. Preto som ho naniesla len po celej dĺžke. A bolo to viac ako prospešné. 

V prvom rade sa dali vynikajúco rozčesať. Odkedy mi vlasy podrástli, bojovala som s nimi, pretože čím dlhšie boli, tým viac sa chlpatili. Okrem toho boli krásne jemné, pružné a aj objem som videla. Podstatné bolo aj to, že ich dôkladne ošetruje, takže nie sú vysušené ani drsné a dobre sa upravujú. Pri druhom použití som sa odhodlala naniesť ho od končekov po korienky. Prvým pozitívom bolo, že vôbec nedráždil pokožku. Nesvrbela, nebolela, nebola viac suchá ako inokedy. Vlasy sa mi nemastili a celkovo som cítila akúsi sviežosť po umytí.  Vydarený kondicionér si môžete kúpiť aj so šampónom na objem, na ten si brúsim zuby hneď, ako miniem moje tuhé.

Plusy:
  • Pekný obal
  • Krásne vonia
  • Hustý, dobre sa nanáša
  • Zjemňuje, vyživuje vlasy, dobre sa češú a upravujú, sú lesklé a zdravo vyzerajú
  • Nemastia sa mi z neho vlasy ani po nanesení na korienky
Mínusy:
  • Nenašla som
 Kondicionér nájdete v eshope Bioruža za 6,50 eur.

Aký je váš momentálny obľúbený kondicionér? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe