Podkladová báza na minimalizáciu pórov

16:09

Keď som po niekoľkých rokoch vymenila svoju legendárnu podkladovú bázu, zrazu sa mi otvorili úplne nové obzory. Nové značky, nové sľuby. Moja pleť si už zmeny žiadala, preto som nad novou dlho nepremýšľala. Doposiaľ som mala veľké šťastie, pretože som si vybrala kúsky, ktoré mi sedeli. Pri dennom líčení sa míňajú celkom rýchlo a tak sa ani nečudujem, že zhruba každé dva mesiace som potrebovala novú. Pri výbere sa radím aj hodnoteniami produktu, pretože chcem kvalitný kúsok, ktorý splní všetko, čo sľúb. Takú, ktorá neúčinkuje, predsa nepotrebujem. Naposledy mi do oka padla podkladová báza na minimalizovanie pórov od Maybelline. Od tejto značky som veľmi dlho nič nemala, preto som sa rozhodla, že voľba padne tento raz na ňu.

podkladová báza na minimalizovanie pórov od Maybelline.



podkladová báza na minimalizovanie pórov od Maybelline zloženie

podkladová báza na minimalizovanie pórov

Podkladová báza na minimalizovanie pórov od Maybelline

Maybelline má pekné a farebné produkty. V minulosti som si kupovala jej rúže a skúsila som aj make up. Táto podkladová báza ma najskôr neupútala ničím a len som okolo nej prebehla. Stanovila som si limit, že nechcem kúsok drahší ako 10 eur. Preto som sa k nej vrátila druhý raz a už som pri nej ostala.

Báza je v jednoduchej plastovej tube, takej minimalistickej, bielo čiernej. Už teraz sa mi zdá pekná. Zakončená je zúženým aplikátorom, vďaka ktorému sa von dostáva len málo bázy. Je to dobre premyslené a viac sa sústredím na to, koľko z nej dostanem von. Zloženie obsahuje silikóny ( s tým som ale už trochu rátala), preto by s ňou mali opatrnejšie narábať majiteľky problematickej pleti. Ja som problém so zhoršením pleti nemala, ale pri dlhodobom používaní aj mňa potrápia nové vyrážky.

Báza takmer nevonia. Je tam nejaký závan, ale netuším, ako by som ho popísala. Pri používaní ju ale cítiť nie je. Páči sa mi jej konzistencia. Je krémová a veľmi ľahko sa zapracováva do pleti. Už pred niekoľkými rokmi som sa naučila používať podkladovú bázu so štetcom. Najskôr som si myslela, že to bude zbytočné  a časovo náročnejšie, potom som si na to kúpila nový štetec :) a iný už nepoužívam. Dokáže bázu pekne a rovnomerne rozotrieť v úplne jemnučkej vrstve. Obľúbila som si ju asi minútu po tom, ako som ju prvý raz použila.

Úplne perfektne a viditeľne stiahla póry na nose i v jeho okolí. Pokožka ostala vyhladená a vyzerala úplne ako z katalógu. Make up sa po nej kĺže jedna báseň a nežmolkuje sa. Nevytváranú sa mapy, nezachádza ani do liniek. Tvár je tak vyhladená, že vôbec nezvýrazní póry (ako keby ani nemala aké) a pekne zmatňuje, takže aj moja T zóna pôsobí vyrovnane a matne. Predlžuje životnosť make upu. Je pravdou, že po 4 – 5 hodinách sa mi nos leskne, ale póry sú stále  minimalizované. Stačí mi len použiť zmatňujúci obrúsok, ktorý vysaje prebytočný maz a líčenie ešte nie je potrebné opraviť. Až časom sa buď prepudruje alebo jemne pretrie trochou make upu.

S bázou som nadmieru spokojná. Aj moje posledné boli zmatňujúce, ale ani jedna z nich nedokázala tak perfektne minimalizovať póry ako práve táto. Dokonca mám pocit, že ešte ani jedna moja báza s nimi nedokázala také divy. Som rada, že som sa k nej vrátila, hoci som ju najprv prehliadla.

Plusy:
  • Šikovný obal s aplikátorom
  • Bez vône
  • Hustá, krémová
  • Dobre sa nanáša
  • Vynikajúco minimalizuje póry, vyhladzuje pleť, zjemňuje ju, make up sa ľahšie nanáša a dlhšie vydrží, nezachádza do liniek a nevytvára mapy
Mínusy
  • Zloženie
Nájdete v eshope Notino.

Skúsili ste túto bázu? :)

You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. Ďakujem za tip, ja som zatiaľ lepšiu ako Porefessional od Benefitu nenašla. Vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe