Banánový alebo bambusový?

18:36

Od Ecocery zaujali pleťové masky. Jednu som si vzala, skúsila, bola som nadšená. Ani som len netušila, že v jej ponuke sú aj púdre, ktoré majú veľmi dobré hodnotenia. Chcela som všetky tri, aby som si ich porovnala a zvážila, či naozaj stoja za toľko pekných slov. Zatiaľ mám bambusový a banánový, ryžový na mňa ešte stále čaká :) No z týchto dvoch mám jasného miláčika, ktorý úplne predčil moje očakávania. Ecocera ma milo prekvapila a nečakala som, že by sa mi tak veľmi mohla zapáčiť. Nie preto, že voči poľským produktom ešte stále prevláda akási nedôvera. Už vďaka značke Ziaja som sa utvrdila v tom, že Poliaci to vedia. Takže púdre, tešila som sa na vás!

Púdre Ecocera

Bambusový púder Ecocera

Bambusový púder Ecocera zloženie

Bambusový púder Ecocera 8g

Bambusový púder

púder Ecocera

Bambusový púder Ecocera

Začnem tým, ktorý je mojím miláčikom - bambusový púder pre zamatový vzhľad pleti je skrátka top! A to som ho pôvodne ani veľmi nechcela, lebo bol transparentný a taký som doma mala. Ale pekne po poriadku. V peknej zelenej krabičke sa nachádza pevný plastový obal. Ukrýva 8 gramov bieleho púdru bez výraznejšej vône. Priložená je malá labutienka, ktorú ale na nanášanie púdru nepoužívam. Omnoho viac mi vyhovuje klasický hustý štetec, ktorý dokáže omnoho lepšie výsledky. Labutienku používam na nanášanie tekutých make upov, lebo nech to znie akokoľvek šialene, ide mi to s ňou najľahšie. 

Sypký púder je biely, ale netreba sa báť, že by menil farbu make upu. Ak sa ho nanesie správne množstvo, je úžasným pomocníkom, ktorého ocenia všetky majiteľky mastnejšej alebo zmiešanej. pleti. Dá sa krásne zapracovať do pleti a ani neviete, že ste ho použili. Neostáva po ňom žiadna stopa, nezachádza ani do pórov, ani do vrások, nie je ho vidno. Dokonale zmatní na celé hodiny pleť, je úplne jemná a vyzerá bezchybne. Predlžuje životnosť líčenia, nevysušuje pokožku a nezhoršuje ani stav problematickej pleti. 

Je ľahučký ako vánok, necítiť ho, ale výsledky, ktoré po ňom vidno, si ma jednoducho získali. Aplikácia mi neprekáža, hoci sa púder musí trochu vysypať von a pri mojej nešikovnosti sa môže aj trochu prášiť. Bála som sa s ním cestovať, ale viečko je pevné, neotvorí sa mi, jedine sa ho môže vysypať trochu viac z tých otvorov. Je to ako hlavolam, ale páči sa mi to. Zloženie je fajn, žiadny mastenec ani parabény, už len preto si zaslúžil bravó. Lebo je za dobrý peniaz a nemá tragické zloženie. Bežná cena okolo 4,50 eur je veľmi priaznivá a za tak skvelý púder sa mi zdá nízka.

Banánový púder Ecocera

Banánový púder Ecocera zloženie

Banánový púder

púder banánový

Ecocera púder

Banánový púder Ecocera

Druhým produktom je banánový púder, ktorý mi trochu pripomenul púder od Makeup Revolution, ktorý som si kupovala minulý rok. Tento fixačný púder je balený podobne. Krabička zelená, obal pevný plastový. Rozdiel je v gramáži, lebo tu nájdete až 15 gramov púdru. Na rozdiel od bieleho bambusového je tento farebný. Zatiaľ sa mi nestalo, že by zmenil farbu make upu, ale keby som opálená, asi by som sa toho trochu bála. Labutienku som si dala hneď na bok a pustila som sa do používania.

Make up zľahka zjednotí, ale nezanechá efekt masky. Opäť to vyzerá tak, akoby som si na pleť nič nenaniesla. Nie je ho vidno, dá sa krásne zapracovať a pleť je celkom jemná a matná. Kratšie ale vydrží zmatňovať, kvôli čomu ho jasne predbehla jeho bambusová verzia. Ani jedno balenie nemá zrkadielko, ale vôbec mi nechýba. Jednoduché balenie veľa nepotrebuje a neprekáža mi ani to, že je sypký. Je to sila zvyku a sypké púdre mi dosť vyhovujú. Ako doma pred zrkadlom, tak aj na cestách, ak sa tým púdrom celá neposypem. Za 4,50 eur dostanete 15 gramov veľmi šikovného púdru, ktorý sa pokojne môže stať mojom stálicou v poličke. Chýba mi ešte ten ryžový, ale časom to napravím. Tieto dve balenie mi vydržia celkom dlho, tak potom.

Púdre ma milo prekvapili a nečudujem sa, že majú také dobré ohlasy. Uvedomujem si, že tak, ako má svoje fanynky, tak určite niekomu nevyhovoval, ale tak to pri kozmetike býva.  Nájdete ich v eshope Elnino


 Mali ste už  niektorý z týchto púdrov?

You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. Nemala som ešte ani jeden, ale oba vyzerajú super :)
    THE NOELA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj u mňa to bola premiéra :) A musím povedať, že veľmi vydarená, lebo ten bambusový milujem :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe