Zdravé okienko - Shake - It

16:23

Rada nakupujem v obchodíkoch so zdravou výživou. Obyčajne kupujem svoje stálice, ktoré poznám a zbožňujem, no vždy si do svojej objednávky prihodím aj niečo nové. Niekedy objavím úplne poklady, inokedy si v duchu vynadám, čo som si to zasa kúpila. Nápoje Shake - It sa u nás objavili minulý rok a keď som si o nich prečítala, chcela som ich vyskúšať.









Za touto značkou stoja dvaja bratia, Honza a Pavel. Športovci telom i duchom hľadali rôzne zdravé produkty a pri potulkách svetom narazili na cereálne kokteily. Cereálie, semienka, ovocie - základ zdravých nápojov, ktoré sú vhodné nielen na raňajky, ale aj na desiatu ale doplnenie energie počas dňa.Keďže v Čechách ani na Slovensku veľa podobných produktov nie je, skvelý nápad bol na svete. Kokteily obsahujú ovsené vločky, chia semienka, stéviu, jahody, maliny, kokosový cukor, psylium alebo ryžový proteín. Každý nápoj je v kartónovom obale, ktorý sa dá dobre recyklovať a má 175 gramov. Toto balenie by malo vystačiť na 5 nápojov, ale mne vyšlo aj viac. Všetko závisí od chuti, aká vám vyhovuje, čím viac lyžíc, tým mi prišiel sladší. 









V ponuke nájdete 4 príchute:
  • Choco Bomb mi chutilo najviac. Lahodná čokoládová chuť z ekvádorských čokoládových bôbov mi učarovala a ani sa nečudujem, že som tento nápoj minula ako prvý. 
  • Red Berries je zmesou malín a jahôd. Je sladká, ale nie príliš a chutná. Ovocné osvieženie vhodné na každý deň, aj tak by sa to dalo povedať. 
  • Black Fruits obsahuje černice, čučoriedky a čierne ríbezle. Bála som sa, či nebude príliš kyslé, lebo tomu neholdujem, ale ostala som milo prekvapená chuťou černíc a ríbezlí. 
  • Apple Pie je posledným kúskom, ktorý kombinuje jablko a škoricu. Tento nápoj mi chutil najmenej, pretože mal takú svojskú chuť, ktorá mi prišla taká všelijaká, len nie jabĺčkovo škoricová. 





Tri nápoje mi chutili veľmi, štvrtý nie, ale to je vecou vkusu, každý má svoje chuťové poháriky nastavené inak. Ich príprava je veľmi jednoduchá. Potrebujete 250 ml  vody, mlieka, 4 lyžice nápoja, pošejkrovať, nechať 5 minút bobtnať a raňajky, desiata alebo chutný nápoj na cestu je na svete. Dokúpila som si aj pekný shaker, v ktorom si nápoj nielen zarobím, ale aj prenesiem, kam potrebujem. Priznám sa, že s vodou mi to nechutilo vôbec. Omnoho chutnejší nápoj vznikne spojením Shake - It  s klasickým plnotučným mliekom alebo rastlinným  mliekom. Najviac mi chutia s mandľovým a ryžovým.

Nápoj si pripravujem na raňajky. Bála som sa, že po dvoch hodinách budem hladná ako Čenkovej deti a zjem všetko, čo sa okolo mňa pohne, ale bola som milo prekvapená. O pol siedmej som sa naraňajkovala a okolo jedenástej som pocítili prvé škvrčanie v brušku. So Shake - It nemám problémy, nezdvíha mi histamín, takže sa cítim dobre a toto farebné smoothie ma baví, keď doma nie je veľa ovocia. Kupovala som si zvýhodnené balenie, kde boli všetky štyri príchute a shaker, ktorý ma zachráni, keď sa niekam ponáhľam, ale pijem z neho aj doma v pokoji, lebo je skrátka pekný. Nápoj je taká redšia kaša, v ktorej cítiť vločky, lebo som sa s nimi už pridrhla :) Vymyslené je to super, v zložení je samá mňamka a do niektorých príchutí pôjdem zasa. Zvýhodnený balíček na Altevita stojí 21,76 eur a nájdete v ňom 5 kúskov -  4 nápoje a shaker.

Už ste mali podobný produkt? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe